Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Zippys staff ansøgning


Zippy

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Zippy
SteamID: STEAM_0:1:18663602
IRL fornavn: Jonathan
Alder: 19

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har været administrator for flere små serverer. Men har også været på en af de mere kendte communities "FearlessRP".

Jeg er ikke moderator derinde længere da jeg syntes the begyndte at blive alt for kedeligt.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Fordi jeg tror jeg kan gøre det bedre end de andre ansøgere. Jeg har jo også været det på andre servere

så jeg skulle mene jeg har mere erfaring hvilket vil resultere i at jeg kan gøre det bedre end de andre.

Jeg er også god til at holde hovedet køligt i stressede situationer hvilket jeg ikke tror alle de andre ansøgere

har evnen til.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Som sagt har jeg været moderator og administrator på forskellige servers hvor de benytter sig af ULX.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg er bedre til at formulere mig mundtligt end skriftligt må jeg indrømme.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

I hverdagene vil jeg kunne være på fra 16-17 tiden til sent ud på aftenen, og i weekenden fra kl 12 til sent ud på natten.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er hyggelig at være sammen med (siger mine venner) og det tror jeg også i vil synes.

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.