Hop til indhold
Stavox

[Solved] Lockpicke postbure!


.CoteZ ? - dk

Recommended Posts

Jeg har i længe spekuleret over om ikke det i fremtiden kunne blive muligt at man kan stjæle pakker fra postbure!

Rigtig tit ser man et postbud købe en ejendom, sætte postburet og lade døren stå piv-åben - Dette er simpelt ja, men lidt uden for RP i mit hoved. 

Hvis man på sigt kunne lave et system så man skulle keypadcracke(Eller lockpicke med lang ventetid) buret, for at få én pakke. Herefter kan man lockpicke igen, for at få en ny pakke. 
Dog med et system således at der ikke kan spawnes nye pakker i boksen, så længe der raides. 

Dette ville give tyvene mere at lave, politiet mere at lave og postbuddet et sværere job. Dette ville kræve en ordentlig base/bygning, og derfor også muligheden for at ansætte vagter!

Derimod ville det også minimere indholdet af pakker(Slut med at bestille 50 seeds x 5 osv). Dette ville give flere små pakker hele tiden til postbuddene, og mere at lave!

Der er sikker flere faktore som skal gennemtænkes, men hvad tænker i om ideen?
 

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, _FyhNz skrev:

Fantastisk ide, men så burde postkasserne og post bokse også kunne lockpickes efter min mening :p

 

 

Så er det bare næsten umuligt at få pakker uden at få dem stjålet.

Jeg er dog ellers fan af ideen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Ideen med alt det her er fin, og kan godt forstå hvorfor i vil have det. Dog er der bare flere ulemper end fordele fra min synsvinkel.

  • Camping af postkasser
  • Konstant raid af pakkeomdeleres kontor, som gør at pakker vil være endnu mere forsinket end de i forvejen er
  • Økonomi vil være meget ustabilt, og ikke godt for nye spillere
Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.