Hop til indhold
Stavox

Logan paul "Suicide forrest"


Taroux

Recommended Posts

Hvis mit barn på 10-13 år sad og så sådan en lallende idiot gå rundt og lede efter døde mennesker i en skov, så var jeg edderrosme også blevet gal.

 

YouTube er ikke en platform hvor man deler videoer af døde mennesker, specielt ikke når man henvender sig til børn. Ham, hans homobror og hele team 10 burde

fandme selv tage ud i den skov så andre kunne finde og filme deres lig.

Link til kommentar
Del på andre sites

11 timer siden, Metro skrev:

Hvis mit barn på 10-13 år sad og så sådan en lallende idiot gå rundt og lede efter døde mennesker i en skov, så var jeg edderrosme også blevet gal.

 

YouTube er ikke en platform hvor man deler videoer af døde mennesker, specielt ikke når man henvender sig til børn. Ham, hans homobror og hele team 10 burde

fandme selv tage ud i den skov så andre kunne finde og filme deres lig.

 

For en gangs skyld siger du noget fornuftigt! 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 1/3/2018 den 3:08 AM , Eagal Wulf | hellcase.com skrev:

Altså alle mennesker kan lave fejl ville sige at det var dumt af ham men man lære jo kun af dem og der ville jeg også sige at han skal have en chance til

Det kan godt være alle menesker laver fejl, men Logan har lavet MANGE.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 3/1/2018 den 10:30 AM , Metro skrev:

Hvis mit barn på 10-13 år sad og så sådan en lallende idiot gå rundt og lede efter døde mennesker i en skov, så var jeg edderrosme også blevet gal.

 

YouTube er ikke en platform hvor man deler videoer af døde mennesker, specielt ikke når man henvender sig til børn. Ham, hans homobror og hele team 10 burde

fandme selv tage ud i den skov så andre kunne finde og filme deres lig.

Suicide is not a joke!

Link til kommentar
Del på andre sites

På 3/1/2018 den 9:13 AM , Mirikin skrev:

Det er dumt gjort, men kunne godt se hvad han ville med det. Grunden til han grinte var for at skjule hans usikkerhed.

(Siger ikke det ikke var forkert gjort, er ikke fan)

 

15 timer siden, Mirikin skrev:

Forklar

 

yo8mfxov0v701.jpg

 

@Mirikin Logan Paul fanboy confirmed.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.