Hop til indhold
Stavox

[Afslået] MaltheDK - Staff Ansøgning


malpro05

Recommended Posts

Ingame navn: MaltheDK
SteamID: STEAM_0:0:94883353
IRL fornavn: Malthe Bo
Alder: 12

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: nej

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg ved noget om Staff ting som fx give warn og så vil hjælpe folk og så er jeg også meget aktiv og vis i vælger mig så vil jeg også være på hele tiden med at hjælpe fordi nogen gange har jeg set at der er 5 staff inde og på et tidspunkt skulle jeg vente 10-15 min før jeg fik hjælp og jeg sad skam bare stuck i den tid så jeg vil også hjælpe folk rigtig meget

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: nej jeg tror jeg ved lidt om det

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: ja og jeg bruger altid min mic jo mindre den er gået i stykker

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: søn-tors 13-21 fre 13 15-01:00 lør- 13 15-03:00

 Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: nej ikke andet end jeg går ikke til sport pt men skal til at cykle på racer cykle og jeg er god til rp fordi jeg spiller arma 3 rp og garrys mod rp og jeg har ikke fået ban fra arma 3 rp servers

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.