Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Mickey Mouse - Staff ansøgning


Mickey Mus

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Mickey Mouse


SteamID: STEAM_0:0:213945594
IRL fornavn:  Mikkel Sørensen
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spil community?:  har været nået support hvis det kan bruges men ikke inde for gmod er ret lære nem men ellers ikke jeg interessere mig meget for det

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? det trist nå folk bliver banned vil hellere lære dem det så vi får mange spillere jeg er meget hjælpsom og det godt og have nogle hjælpsomme på teamet jeg er meget betænksom og halder fast i mine beslutninger

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja kender lidt til det da jeg øver mig i single player med en ven og lære det bedre så jeg er forbeHvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: jeg synes selv jeg kan reglerne okay jeg stopper tit folk i at gøre nået forkert istedet for at kalde Admin så bare lære dem det istedet redt til jeg en eller anden dag måske bliver acceptere jeg synes tit der ikke er admins på om natten det kan jeg lave hurtigt op på jeg er en der er på 23/7 næsten hele døgnet så synes jeg kunne udrette et godt stykke arbejde

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: det kommer helt and på hvad der er jeg skal formulere og men ellers synes jeg ikke jeg har det  store problem idet jeg er lidt ordblind men det sjældent der kommer en stavefejl beklager os hvis der er

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. Mandag kan jeg fra 15:30 til 21 tirsdag 15:30 til 21 onsdag 15:30 til 21 Torsdag 16:30 til 21 Fredag 14:30 til jeg går i seng weekender er jeg næsten heletiden oppe

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: jeg er lidt ordblind som jeg skrev lidt længere oppe 

jeg har diabetes så kan nok godt være afk lige hurtigt eller bare lige gå men plejer og sige det inde så vi kan ordne det jeg har gang i eller få en anden til det 

jeg klare mig okay i skolen jeg er okay til matematik dansk fysik og biologi ellers hvis der er flere spørgsmål så jeg åben

jeg er næsten altid   i møde kommende den sjældent jeg ikke er jeg er medmenneskelig betænksom og hjælpsom jeg elsker og hjælpe folk jeg synes selv jeg hjælper hvad jeg kan 

jeg er god til at holde hoved koldt i de fleste situationer 

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

-rep

 

Fordi:

Jeg gider ikke engang at læse den igennem med den baggrundsfarve. Men den ser rimelig tynd ud og det er enormt træls for øjnene at læse det.

 

Du burde have kontrolleret din ansøgning igennem, måske have fået en af dine venner til at læse den igennem for at undgå sådan en stor fejl.

 

Kh FyhNz. Og godt nytår.

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.