Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Hector


Hector

Recommended Posts

Staff ansøgning - Hector

 

Ingame navn:  Hector
SteamID: STEAM_0:0:133002038
IRL fornavn: Ludvig
Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

Jeg har haft et lille indblik i at være admin på en lille Unturned server med 20-30 spillere i om dagen. Men jeg havde ikke interrese i at spille Unturned. Det er lang tid siden og jeg kendte ham der ejede serveren, Så det var bare noget jeg fik lov til at snuse lidt rundt i.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

  • Jeg er en stor optimist
  • Jeg har aldrig/Får aldrig stress på
  • Jeg er ligeglad hvis folk svinder mig til (God til at lukke af)
  • Jeg er stille og rolig samt nede på jorden
  • Jeg er godt til at tage ansvar og initiativ 
  • Jeg er god til at komme til en løsning

Jeg vil rigtig gerne være en del af det rigtig gode staff-team fordi at jeg har en stor interresse for det, jeg er god til at adminstere ting, jeg synes at alt skal være fair for alle spillere og at det er vigtig at alle nogen lunde kan spille deres RP ordenligt, så det ikke bliver ødelagt for andre. Jeg elsker at spille inde på Stavox og bruger rigtig meget af min tid her inde fordi det er en af mine store interresser. Jeg kan rigtig godt lide cases og det er rigtig spændene, jeg har et koldt hoved og de egenskaber der skal til for at løse cases uden de store problemer. Derfor tænkte jeg at det ville være noget for mig. Jeg har lang tid haft en tanke om at jeg gerne vil være en del af staff, derfor har jeg netop forbedret mit RP og hvordan jeg snakker til mennesker, hvordan jeg spiller og opføre mig overfor andre mennesker og at jeg spiller med min sunde fornuft i stedet for at trolle rundt og irritere andre spillere. Jeg er blevet meget mere moden og jeg ved at jeg er klar til at tage det ansvar at blive staff. Jeg har samt lært hvordan man rigtigt spiller RP og jeg kan stolt sige at jeg kan mit RP.

Jeg er venlig og har respekt for andre spillere, jeg kan godt lide at hjælpe andre spillere.

Jeg er serdeles høflig og sød mod andre spillere. Jeg er god til at holde hovedet koldt og være fair, jeg kan håndtere svære ting og bliver ved indtil der er en løsning. Jeg vil sagtens kunne håndtere langvarigende cases og beholde ro og ikke blive sur eller snakke grimt. Jeg kan uden problemer styre mig og mit sprog, jeg snakker pænt og vender ryggen eller ignorer hvis folk siger noget grimt til mig

Jeg kan være længe oppe uden at blive gnaven og der skal meget til før at jeg bliver irriteret. Jeg er meget lærenem og villig til at høre folks mening om mig, jeg er også rigtig god til at sige min mening til andre.

Jeg er stortset altid aktiv og har rigtig meget tid til at spille, jeg spiller ikke på andre servere end Stavox, da jeg synes det er den bedste. Jeg har nemt ved at arbejde sammen med folk og tage deres råd til mig. Jeg er god til at se om folk de lyver.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har kendskab til ULX, da jeg har brugt det på nogen små for sjov servere. Jeg har set en masse youtube omkring det og jeg er ret lærenem, jeg er god til teknik og vil derfor ikke have problemer med at bruge det igen.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja jeg synes selv at jeg er god til at formulere mig på alle slags måder. Jeg bruger altid min mic når jeg spiller, det har jeg altid gjort og jeg synes det er en meget vigtig del af RP. Jeg er god til at komunikere med andre mennesker og forstå dem.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har næsten altid mulighed for at være på, både i hverdagene og i weekenderne.

Det er forskelligt hvornår jeg kan være aktiv i hverdagene. I hverdagene er det cirka omkring fra kl: 13:00-15:00 til 21:00 jeg kan være på

I weekenderne er det somregel fra at jeg står op 08:00 til 06:00

Jeg er meget aktiv.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg er et meget roligt og positivt menneske, jeg er blevet meget moden. Jeg er god til RP og jeg elsker at spille det. Jeg er rundt om hjørnet til at blive 16. Stortset alle mine timer in-game i Gmod er inde på Stavox servere og det vil det også være. Jeg har spillet på serveren i rigtig lang tid og derfor har jeg også været jailet mange gange, men jeg er blevet moden og kan mit RP, har lært af mine fejl. Jeg elsker at se Marcus/Roasted Toast's videoer og jeg synes det ser rigtig fedt, spændene og udfordrene ud at være admin.

 

Tusind tak fordi du gad at læse min staff-ansøgning

Godt Nytår allesammen

 

-HECTOR

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.