Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Fritix


Fritix

Recommended Posts

- Ingame navn:  Fritix
- SteamID: STEAM_0:0:87590189
- IRL fornavn: Nikolas
- Alder: 14

 

- Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja jeg har tidligere været moderator på mermaid servern, hvor jeg fik inspiration af andre spiller som var moderator.

 

- Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg skulle nok sige at der mangler staff på stavox som mangler at tager sig af useriøst spiller,

hvor som andre moderator ville have fat i de spille og give dem en konsekvens af hvad de har gjort.

Jeg synes også at folk ikke rigtigt tager det med så meget Dark RP når admin's ikke er tilstede.

 

- Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja jeg har været moderator på servern mermaid, hvor jeg fik fat i en masse spiller som ikke kunne følge reglerne på servern.

Hvor jeg brugte de forskelig komands som ULX havde som konsekvenser.

 

- Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja jeg bruger meget det skriftlige sprog i Fx på telefonen og i forskelige noveller og mikrofonen bruger jeg også tit til at komme hurtig i kommunikere.

 

- På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag 14:30 - 20:30

Tirsdag 16:00 - 20:30

Onsdag 16:00 - 20:30

Torsdag 14:30 - 20:30

Fredag 16:00 - 00:00

Lørdag 12:00 - 00:00

Søndag 12:00 - 20:30

 

- Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg elsker at spille og elsker at blive inspireret af andre spiller, jeg meget online så folk kan kontakte mig når der er noget. Jeg har det meget med at være væk i nogle korte minutter , jeg kan nok stadig være på de sociale medier vis folk prøver at kontakte mig.

----------------------------

Mvh - Fritix

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.