Hop til indhold
Stavox

[Afslået] -Fisken's Staffansøgning-


fisken

Recommended Posts

 

Fisken

----------------------------

 

Ingame navn:  Fisken

 

SteamID: STEAM_0:1:72945230

 

IRL fornavn: Mathias

 

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

 

Ja, jeg har været Staff her på serveren hvor jeg var junior admin, og det var jeg i noget tid, kan ikke lige huske hvor lang tid. og så har jeg været super admin på en server som aldrig blev sat ordentligt op.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

 

Det eneste jeg kan sige til det der med at være mere kvalificeret end andre ansøgere er nok at jeg har været tidligere staff, ellers er jeg jo ikke mere kvalificeret. jeg synes jeg skal være en del af staff-teamet fordi:

 

  • jeg er god til at holde hovedet koldt i pressede situationer.

  • . Jeg har styr på serverens regler.

  • Vil gerne hjælpe alle på serveren hvis de har problemer.

  • Jeg er fair overfor alle lige meget om de er mine venner eller ik.

  • Vil også gerne gøre så alle har en god oplevelse på serveren, så alle dem der bryder reglerne ikke er mange.

  • Jeg er ik en person der bliver stressede over stressede siturationer

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

 

Ja som sagt har jeg været junior admin her på serveren og der lærte jeg om ULX og har stadig styr på commands.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

 

Jeg synes selv jeg er god til både at formulere mig skriftligt og mundtligt både på dansk og engelsk. Jeg bruger altid min mic da jeg synes det er fed man kan tale sammen og det gør også oplevelsen nemmere at forstå, da man kan misforstå andre hurtigt når man skriver, selvfølgelig kan man også misforstå hinanden mundtligt men ikke så nemt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

 

Mandag: 15:30 - 21:00

Tirsdag: 15:30 - 21:00

Onsdag: 15:30 - 22:00

Torsdag: 15:30 - 22:00

Fredag: 15:30 - Til jeg bliver træt

Lørdag: 07:00 - Til jeg bliver træt

Søndag: 07:00 - 22:00

                                Alle tidspunkterne er vel og mærket cirka tidspunkter nogle gange går jeg i seng tidligere en 22 og nogle gange senere. Nogle gange får jeg også tidligt fri.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

 

Ja, jeg går til fodbold Mandag og Onsdag så der er jeg nok mindre på og Mandag er jeg nok mindst på da mine forældre også er skilt og flytter hver mandag, har ikke en pc hos hver endnu men prøver snart at få skaffet en så jeg kan være mere på.

 

Tak fordi du gad at læse min ansøgning og håber du kunne lide den.  Glæder mig til at høre fra jer :)

Kh Fisken

----------------------------

 

Link til kommentar
Del på andre sites

På 29/12/2017 den 11:10 AM , Kagen skrev:
  • Imødekommende 
  • Flink
  • tidligere staff
  • Held og lykke :-)

Tjak <3

På 29/12/2017 den 12:21 PM , Bims Nugget skrev:

Plus Rep

 

Alt det gode

tak :))

18 timer siden, juuL skrev:

+REP!!

 

-flink

-aktiv

-moden

-kan reglerne

 

//John Frandsen 

Mange tak John <3 <3

42 minutter siden, The Nation skrev:

+REP

 

-Imødekommende 

 

-Flink

 

-tidligere staff

 

Held og lykke

 

//Nation

Jo tak <3

9 minutter siden, wonderbase skrev:

+REP

  • imødekommende 
  • Flink
  • Kan reglerne
  • Har en ordenlig tone overfor andre spillere.

//Nichlas

Mange tak nichlas <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Fisken. Hvad kan man sige ud over at du er en møg møg (Siges med jysk accent) dreng, du har været staff før som gør dig mere kvalificeret. Har aldrig set dig desideret f**cke op i tingene, men du har sgu et hængeparti med din aktivitet på serveren. Men stadig +rep.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, TheBadCop skrev:

Fisken. Hvad kan man sige ud over at du er en møg møg (Siges med jysk accent) dreng, du har været staff før som gør dig mere kvalificeret. Har aldrig set dig desideret f**cke op i tingene, men du har sgu et hængeparti med din aktivitet på serveren. Men stadig +rep.

Mange tak badcop og ja jeg ved det har lige haft travlt men har ikke travlt mere så det dejligt<3

 

7 timer siden, FragZone skrev:

+rep

-Tager dit RP seriøst.

-Altid sjov men seriøs.

-Imødekommende.

-God ansøgning.

 

//FragZone

Tak frag<3

 

På 30/12/2017 den 10:39 PM , Reyn skrev:

+Rep

Gammel staff

Flink

Imødekommende 

Holder den gode tone

Taxa<3

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.