Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff-ansøgning - Lalle.


Victor Lalle

Recommended Posts

Ingame navn: Lalle
SteamID: STEAM_0:1:4544950
IRL fornavn: Victor
Alder: 14 år 21/11/03

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja, Jeg har været staff tidligere på jeres server hvor jeg sagde op hvilket jeg fortryder meget, det er også en af grundene til jeg ansøger igen. Har også været staff på en anden server kan ikke huske hvad den hed men det var ikke lige så stort som Stavox. Har også været på noget Minecraft server

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jo jeg syntes at det var MEGA sjovt og fedt at tage Cases og snakke sammen med de andre staff om diverese ting. Jeg synstes at jeg er mere ’kvalificeret’ en andre ansøgere fordi at jeg kender regler sådan meget godt, snakker med staff godt har fx haft/har snapchat streak med nogle og har også mødt mange Tidligere og nuværende staff IRL , er blevet mere moden mentalt end sidst.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, som sagt har jeg været tidligere staff på jeres server hvor jeg  lærte det, har også leget lidt med ULX på en singleplayer hvor jeg prøvede de ting som jeg ikke kunne som modarator.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg har en velfungerende mikrofon som ikke skratter eller er for lav (Lyd: https://goo.gl/vi83YX)

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har tid til at være på alle dage det mindre der kommer noget i vejen fx Fødselsdage eller ligene men er godt til at informere jer andre vis der er noget der kommer i vejen Skema: https://i.gyazo.com/dd6b373cf523736ca38976e839c70df9.png (Min senge tid er til kl 22:00)

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg har ikke været online så meget fordi at jeg fik lidt nok af RP men spiller nu dagligt men spiller stadig andre spil bare mindre end før om jeg bliver staff eller ej.  Har du nogle spørgsmål så bare fyr løs i kommentaren eller PM

Tak fordi du læste min ansøgning held og lykke til andre ansøger, vis du ikke er en ansøger så hav en god dag!  

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+REP

 

Lalle, ved godt staff ikke kommer tage sen her +rep seriøst, fordi vi begge er nogle fjollegøje.

Men du er fucking nice og en total hyggelig gut. Har haft et cases med dig (dengang) og du virkede til at have styr på dit mullarbæ.

 

i pray

 

/bims lalle lalle bims

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, SimoN skrev:

Havde forventet en længere ansøgning fra din side af 

- neutral

 

 

2 minutter siden, Bims Nugget skrev:

+REP

 

Lalle, ved godt staff ikke kommer tage sen her +rep seriøst, fordi vi begge er nogle fjollegøje.

Men du er fucking nice og en total hyggelig gut. Har haft et cases med dig (dengang) og du virkede til at have styr på dit mullarbæ.

 

i pray

 

/bims lalle lalle bims

Mange tak for Feedback <3

Skal nok prøve at se om jeg kan gøre den lidt længere SimoN

Link til kommentar
Del på andre sites

Vi har valgt at afslå din ansøgning.

Bedre held næste gang.

Her er en kort liste over de mest hyppige grunde til at vi afslår ansøgninger:

  • For mange regelbrud indenfor det seneste stykke tid
  • For kort ansøgning/for lidt arbejde lagt i ansøgning
  • Ikke moden nok
  • Dårlig attitude - Enten på serveren, ts eller forum

Hvis du gerne vil have den præcise grund til at du blev afslået, kan du klikke her for at sende en privatbesked til Emoyly.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.