Hop til indhold
Stavox

[Solved] Fyhn abuser politi


Recommended Posts

Dit in-game navn: Benjiduck_2.dk
Vedkommendes in-game navn:Fyhnz
Dit SteamID: STEAM_0:1:61679554
Vedkommendes SteamID:STEAM_0:0:37027009
Tidspunkt for hændelse:23:12 - 23:15
Hvad regler er blevet brudt: han ser noget i chatten og arresterer mig på det. Men han så det ikke selv
Hvad skete der?: Jeg carjacker en bil på en parkerings plads og så køre jeg ind til byen hvor han begynder at jagte mig. Han crasher mig og hopper ud for at tase mig. Men han så det jo ikke selv så han kan jo ikke vide det og der var ingen der kunen se det udover min ven Kyle Broflovski.
Beviser: har ikke biled beviser men min ven Kyle Broflovski snakkede jeg med og han sagde også at det var fail.
Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutter siden, BenjiDuck_2 (DK) WINFORTUNE.CO skrev:

Dit in-game navn: Benjiduck_2.dk
Vedkommendes in-game navn:Fyhnz
Dit SteamID: STEAM_0:1:61679554
Vedkommendes SteamID:STEAM_0:0:37027009
Tidspunkt for hændelse:23:12 - 23:15
Hvad regler er blevet brudt: han ser noget i chatten og arresterer mig på det. Men han så det ikke selv
Hvad skete der?: Jeg carjacker en bil på en parkerings plads og så køre jeg ind til byen hvor han begynder at jagte mig. Han crasher mig og hopper ud for at tase mig. Men han så det jo ikke selv så han kan jo ikke vide det og der var ingen der kunen se det udover min ven Kyle Broflovski.
Beviser: har ikke biled beviser men min ven Kyle Broflovski snakkede jeg med og han sagde også at det var fail.

Sorry to say, men beviser ville være en god start.

Link til kommentar
Del på andre sites

For det første var det ikke FailRP overhovedet eller metagaming.

Jeg får en besked via et 112 opkald fra Tomo, at hans hvide ford focus er blevet stjålet. Jeg sidder sjovt nok inde i byen, og lige pludselig kommer denne hvide ford kørende lige forbi mig 20 sekunder efter denne her besked er blevet skrevet. Jeg vil stoppe dig for at tjekke dit ID og nummerpladen på bilen at det matcher og du vælger at flygte fra mig hvor jeg så smider dig i jail for at flygte fra politiet og smide Forden ned i PD.

Doktordim kan bekræfte at Tomo havde skrevet til 112, da jeg sendte en PM til ham med et kopi af beskeden Tomo havde skrevet til 112.

I må rigtig gerne, gå ind og tjekke server logs, fra det tidspunkt BenjiDuck blev bannet på, da i også kan finde mit arrest af ham, samt den besked Tomo havde sendt til politiet.

Efterfølgende efter at have tjekket mine screenshots, opdager jeg også lige at du blev taget i fartkontrollen, så har min fulde ret til at stoppe dig og tjekke ID.

Man kan endda se på mit screenshot at jeg fyrer mit BULLHORN imens jeg er efter dig inde i byen så du har ikke kunne været i tvivl om at det var dig jeg ville snakke med.
 

Jeg har mine argumenter og beviser i orden, der er ikke noget der.

Bevis 1.PNG

Bevis 2.PNG

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.