Hop til indhold
Stavox

[Afvist] uba


tobias0420

Recommended Posts

SteamID: STEAM_0:0:104436151

Hvorfor skal du unbannes:  1 fik lovet 2uge og så fik jeg prem og så fordi hygge mig mega magt der inder så har brugt cg 400-500kr og det var nok den beste sever jeg har prøvt og har noge venner der saven mig der inde og saven den selv mega magt

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:104436151

Grund: Lyver for staff - Ikke første gang

Navn: tobias0420

AdminID: STEAM_0:1:43165997 - Houston [staffdirector] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 29-10-17 19:57


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Prøv og hør her, kammerat.

Som jeg forklarede dig i casen såvel som på TeamSpeak for flere måneder siden, blev du ikke lovet noget som helst. Dit ban blev først bestemt til to uger, da du forinden at lyve for mig var blevet banned for det samme knap 2 uger inden - din attitude under casen og imens jeg forklarede dig straffen og dens årsagen var virkelig grim, hvilket var grunden til, at straffen blev sat op. Derudover biddrager dit brug af penge på serveren absolut intet til et eventuelt unban, så det er rimelig overflødigt at nævne.

 

Dog kan vi muligvis godt finde ud af et eller andet vedrørende et eventuelt unban, da lidt under 2 måneder bør være en rimelig straf - det vil jeg kigge på.

Link til kommentar
Del på andre sites

17 minutter siden, tobias0420 skrev:

kan jeg snat få svar eller hvad

 

Som @Houston har skrevet 3 gange til dig, få en anden person(Familie Fx.) til at læse det op for dig, da du er ordblind. Det er DIN tur til at komme med et modsvar = Han venter på et svar på hans kommentar fra din side af.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.