Hop til indhold
Stavox

[Solved] Begrænsning på handlinger ~ Dalle


D A L L E
Message added by Emoyly

Dette vil blive implementeret i den nærmeste fremtid.

Recommended Posts

Hejsa 

 

Hvis det her emne er blevet taget op må i gerne slette/lukke tråden

    

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Så mit forslag er at man sætter en tids begrænser på handlinger

FX: Hvis jeg bruger en handling 19:40 også jeg prøver at bruge en handling igen 19:41 vil man få en besked om at man først kan bruge en handling igen om x antal minutter/sekunder

 

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Prolemmer med forslaget:  

 

- Der bliver et lille problem og det er at folk skal selv holde øje hvis de vil bruge en handling mod den samme person, skal de selv tjekke tiden

- Dalle

Link til kommentar
Del på andre sites

Forslaget er godt nok. Vi har også snakket om det i staffteamet. Dog ser vi et problem, som der skal være en løsning først. Når du du ikke kan indlede handlinger mere end to gange indenfor 5 minutter, hvordan skal Bo, som lige har startet et raid, så stjæle Ib’s bil, som holder i hans base uden at carjacke den?

Link til kommentar
Del på andre sites

2 timer siden, Greenberg skrev:

Forslaget er godt nok. Vi har også snakket om det i staffteamet. Dog ser vi et problem, som der skal være en løsning først. Når du du ikke kan indlede handlinger mere end to gange indenfor 5 minutter, hvordan skal Bo, som lige har startet et raid, så stjæle Ib’s bil uden at carjacke den?

Du kan carjacke uden handling i raid.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

6 minutter siden, Greenberg skrev:

Forslaget er godt nok. Vi har også snakket om det i staffteamet. Dog ser vi et problem, som der skal være en løsning først. Når du du ikke kan indlede handlinger mere end to gange indenfor 5 minutter, hvordan skal Bo, som lige har startet et raid, så stjæle Ib’s bil, som holder i hans base uden at carjacke den?

If in raid allow carjack

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Jan T skrev:

If in raid allow carjack

Kunne man let lave.

 

Dog var problemet mere at hvis folk af en eller anden grund skulle raide 2x indenfor 5 minutter. Lad os lige at jeg er blevet RDM'et i forbindelse med et raid ved eventuelt NLR, og derfor skal have lov til at fortsætte. Man kan selvfølgelig lave en command til det, men virker bare unødvendigt.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minut siden, DetBareMads skrev:

Kunne man let lave.

 

Dog var problemet mere at hvis folk af en eller anden grund skulle raide 2x indenfor 5 minutter. Lad os lige at jeg er blevet RDM'et i forbindelse med et raid ved eventuelt NLR, og derfor skal have lov til at fortsætte. Man kan selvfølgelig lave en command til det, men virker bare unødvendigt.

Men det ville jo gøre så vi ikke uddeler 100 straffe for at lave 2 handlinger inden for kort tid.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 12/1/2017 den 1:50 PM , DetBareMads skrev:

Kunne man let lave.

 

Dog var problemet mere at hvis folk af en eller anden grund skulle raide 2x indenfor 5 minutter. Lad os lige at jeg er blevet RDM'et i forbindelse med et raid ved eventuelt NLR, og derfor skal have lov til at fortsætte. Man kan selvfølgelig lave en command til det, men virker bare unødvendigt.

Raidet stopper ikke automatisk, så du lader jo bare være med at afslutte det, hvis du mener det er uretfærdigt. Det kan selvfølgelig ske, at raidtiden udløber (15 min) fordi du er i case omkring din død. Det kunne vi løse ved at nulstille cooldown ifm. returnweps.

 

På 12/1/2017 den 12:00 PM , Jan T skrev:

If in raid allow carjack

Carjacks er allerede mulige hvis man er i et pdraid/raid uden /carjack.

--

Så en besked der fortæller folk i et raid der forsøger at skrive /carjack, at det ikke er nødvendigt, og så en cooldown på 5 min, der nulstilles ved returnweps. Det burde være det, right?

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, Dalle skrev:

Måske lidt voldsomt bims, En auto jailer istedet?... Heller at den tp'er personen til det der jail på tagene også kan et staff tp til dem

 

 

2 timer siden, Bims skrev:

eller en auto slayer, handling inden 5 min. slay. 

Hvad med at bare fortælle dem at det må de ikke...

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 11 months later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.