Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Jeg har fortrudt


Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:64954893

Hvorfor skal du unbannes: Jeg har lært af min fejl og jeg har fortrudt den ting som jeg har gjort! Og jeg skal nok huske at tænke over de ting jeg gør før jeg gør dem (Hvis i forstår)

Og så synes jeg bare jeres server er verdens bedste server når man ikke har andet at lave når man har fri så tidligt som jeg har. Hav en goddag hilsen Russian knud.

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:64954893

Grund: Proppush

Navn: Russian knud Layo

AdminID: STEAM_0:1:187812816 - Lasse [junioradmin]

Unban: 05-12-17 13:05

Banned: 21-11-17 13:05


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Jo 

Hvad sker der: Det der sker er at jeg kommer in på servern for at holde styr på den og det første jeg ser når jeg spectater er at du proppusher. Du spawnede en prop og gik op på den så tog du fat i den og hoppede det gjorde du 2 gange så kommer jeg over til dig og spørger dig hvad fanden du har gang i og så siger du at det var en fejl så der lyver du også over for staff, så begynder jeg at sige til dig at jeg spectatede dig og så gav du lidt op med at lyve over for mig dog addede jeg ikke lige at du løg over for staff i dit ban. 

Så tænkte jeg hvad din straf skulle være. Det blev så 2 ugers ban 

 

///Lasse

Link til kommentar
Del på andre sites

Rent faktisk var det ikke med feilje tog en prop for et printer skab jeg havde sat puttede det lidt op luften tog jeg den med min physig gun og hoppede op af efter 2 gange kom jeg til at scrolle på mit scroll wheel hvilket gør så en prop kommer tæt på en og jeg var så tæt på propen af bare jeg nærmest rørte scroll whellet fløj jeg op i luften pga det ramte mig nede fra. Det var altså ikke med vilje at jeg gjorde det. Men så skrev min ven så til mig at han (du) ville snakke om at sætte min tid ned. Min ven vidste godt det ikke var med vijle. Så joiner mig og min ven discord lidt før du kommer så synes vi at det var en god idee at vi bare sagde det var med vilje fordi kan godt se at "kom til at ramme scroll whellet" lyder mærkeligt. Men hvis jeg bare får en chance til så låver jeg at lade vær. Og så hvis jeg går det kan jeg lære det på den hårde måde med at få perm eller lang tid ban :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, YeeterClicker skrev:

Rent faktisk var det ikke med feilje tog en prop for et printer skab jeg havde sat puttede det lidt op luften tog jeg den med min physig gun og hoppede op af efter 2 gange kom jeg til at scrolle på mit scroll wheel hvilket gør så en prop kommer tæt på en og jeg var så tæt på propen af bare jeg nærmest rørte scroll whellet fløj jeg op i luften pga det ramte mig nede fra. Det var altså ikke med vilje at jeg gjorde det. Men så skrev min ven så til mig at han (du) ville snakke om at sætte min tid ned. Min ven vidste godt det ikke var med vijle. Så joiner mig og min ven discord lidt før du kommer så synes vi at det var en god idee at vi bare sagde det var med vilje fordi kan godt se at "kom til at ramme scroll whellet" lyder mærkeligt. Men hvis jeg bare får en chance til så låver jeg at lade vær. Og så hvis jeg går det kan jeg lære det på den hårde måde med at få perm eller lang tid ban :-)

Hvad du skriver der, er ikke umiddelbart noget jeg kan forstå.

Du bliver lige nødt til at læse det igennem en gang, for meget af det du har skrevet giver ingen mening...

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutter siden, Emoyly skrev:

Hvad du skriver der, er ikke umiddelbart noget jeg kan forstå.

Du bliver lige nødt til at læse det igennem en gang, for meget af det du har skrevet giver ingen mening...

Undskyld. Men satte et printer skab med advanced duplicator 2. Tog en prop fra skabet og satte det hoppede op på den og tog min physig gun på den hoppede 2gange og så kom jeg til at scrolle hvilket gør at proppen kommer hen til en og betød da jeg stop oppe i luften så scrollede jeg med en fejl og så fløj jeg op i luften. så fik jeg ban så 2min efter skrev min ven på steam at han muligvis kunne få lasse til at få min tid ned. Så tog jeg ind på en discord med min ven og snakkede om at det var en fejl og det vidste min ven godt. Men vi kunne godt høre at "Kom til at scrolle på mit scroll whell" lød ikke rigtigt så sagde lasse at han vidste det var med vilje eller noget i den stil hvilket jeg godt kunne forstå pga det lød mærkeligt at "kom til at  scrolle" så sagde bare at ja du har ret det var med vilje. Men lover at hvis jeg får unban lover jeg at tænke over hvad jeg gør før jeg gør det. og hvis jeg proppusher igen kan jeg lære det på den hårdemåde med at få permban. Undskyld hvis du ikke kunne forstå emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.