Hop til indhold
Stavox

Vil folk gerne se hvordan en bil bliver lavet?


Metro

Recommended Posts

10 minutter siden, Metro skrev:

Jeg har nu lavet biler til Stavox i over et år (tror jeg), og igennem den tid er jeg blevet tilføjet at over 100 mennesker der alle har det samme spørgsmål; "Hvordan laver man biler Metro?".

 

Så nu spørger jeg jer, vil i virkelig gerne se det? Hvis nok mennesker viser interesse skal jeg nok optage hele processen.

Mega gerne det kunne være mega Fed. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Metro skrev:

 Hvis nok mennesker viser interesse skal jeg nok optage hele processen.

 

1 time siden, Anonymous WTF skrev:

100p!
Det er spænende og se hvordan man laver dem,
du kan eventuel lave en video med det, i guess.. ? 

 

2 minutter siden, Rep Hunter Vito skrev:

 

Vil gerne selv prøve at porte. Så måske en video hvor du forklarer hvordan det bliver gjort ville være bedre, imo. 

 

Det skriver han også :downs:

Link til kommentar
Del på andre sites

Bare så alle er indforstået med det, det bliver ikke en tutorial. Jeg er på ingen måde ekspert på dette område, og er ikke i stand til at lære fra mig. Men jeg vil optage hele processen, og kort forklare hvad jeg gør hver gang jeg begynder på noget nyt. Jeg forventer ikke at videoen bliver over 10 minutter lang, da jeg nok bare vil lave timelapse henover de ting jeg skal gentage mange gange, f.eks. behøver i ikke se at jeg rigger alle 4 hjul, eller at jeg ligger 40 forskellige textures på, da processen sådan set er det samme.

 

Nu er spørgsmålet bare, hvilken bil skal jeg porte? :ballotbox:

Tænker i bare upvoter de kommentarer med biler i gerne vil have, den med flest upvotes når jeg går i gang, bliver valgt. Hvis det ikke er muligt at skaffe en 3D model af den ønskede bil, går jeg videre til nummer 2, 3, 4 osv.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.