Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Adamdyrets Staff Ansøgning


Adamkbh

Recommended Posts

Ingame navn:  Adamdyret
SteamID: STEAM_0:0:84943181
IRL fornavn:  Adam Lind Andersen 
Alder: 14

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Jep jeg har erfaring fra en anden server for jeg var Admin på så jeg kender en del til Admin ting, vis i kan bruge det til noget hed serveren "MermaidRP" der lærte jeg rigtig meget om at være admin, Så ja jeg ved en del.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Hvorfor StaffTeamet?: Fordi jeg er klar på at hjælpe til på serveren og jeg vil hjælpe folk med og få en god oplevelse på Stavox Rockford/EvoCity, Hvorfor jeg er kvalificeret end andre ansøger: Nu ved jeg jo ikke hvad andre byder på, men jeg synes personligt jeg er mere kvalificeret fordi jeg er fuld klar på at tage cases og jeg er meget klog på sådan med admin her på stavox  Marcus har lært mig lidt og så har jeg set nogle af hans "Livet som Admin" hvor jeg har set hvordan man tager cases Fx at når du har taget en case så kan du klikke "Scene" og så kigger hvordan det hele forgik. (og så har jeg læst alle reglerne og har sagt dem til en ven uden og kigge så har godt styr på dem)

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Mit kendskab til ULX er super godt jeg kender alt til ULX såsom (!Jail !JailTP !Ban !Kick) Osv så 1-10 9

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg synes jeg er god til at formulere skriftligt og mundtligt, MIC: ja jeg bruger min mic tit når jeg har behov for det men ellers sidder jeg jo ikke og mic spamer

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: i hverdagen kan jeg typsik være på fra 16 til 24 og weekenden: ubestemt tid (Men cirka 8 til 00 eller mere) 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej ikke rigtig 

Tusind Tak fordi i læste min ansøgning I må kommentere vis der er noget

Hilsen Adam/Adamdyret

:D

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.