Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff ansøgning - Sofie Pedersen


JAKE卡斯帕

Recommended Posts

Ingame navn:  Sofie Pedersen


SteamID: STEAM_0:0:89169023


IRL fornavn: Peter


Alder: 14 år (29/10/2003)


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:
Da jeg var 13, var jeg head-admin på en Minecraft server, som var rimelig god. Så jeg har ingen erfaring inde for Garry's mod, men det vil jeg meget gerne have :) 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

1. Jeg har god forståelse for mange ting. 

2. Jeg kan holde hoved koldt hvis det er en presset situation. 

3. Jeg har en rimelig god kendskab til reglerne.

4. Jeg har altid, gerne ville være staff inde på Stavox da det er en super fed server! :) 

5. Jeg synes selv, jeg er rimelig god til at snakke med folk.

6. Okay hurtig til at lære nye ting.

7. Jeg har 582  timer på Stavox hvilket jeg synes er rimelig lang tid, og på Garry's mod i sig selv har jeg 704 timer, hvor jeg kun har spillet DarkRp på servere som: Zypress og FunRp (Er ikke helt sikre på deres navne men mener det er hvad de hedder) 

8. Jeg mener at jeg er rimelig god til at se ting objektivt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: 
Jeg har ikke nogen ordenlig erfaring, jeg ved bare hvordan det ser ud fra @Marcus'es videoer. ("Livet som admin") 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:
Skriftlig mener jeg at jeg er rigtig god til at formulere mig, og mundtligt kan jeg best lide, da jeg synes at jeg er bedst til det.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:
 Mandag: 14:30 - 21:30 Tirsdag: 16:15 - 21:30 Onsdag: 14:40 - 21:30 Torsdag: 14:40 - 21:30 Fredag:14:30 - 00:00 Lørdag: jeg står op til 00:00 Søndag: Jeg står op til ca: 22:00

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg går med reklamer to gange om ugen, det er lidt blandet om jeg går ud med dem tirsdag eller onsdag, men går altid ud med den anden gang om Fredag ved mindre jeg ikke kan.

Jeg går til spænegymnastik om mandagen, men har noget med mit ben så det er ikke altid jeg kan komme til det. 

Jeg synes selv jeg er blevet bedre til ikke at få: ban, jails eller ligene, altså jeg har forbedret mig en hel del siden jeg joinede serveren.

jeg er rigtig glad hvis du har taget dig tid til at læse hele ansøgningen og skrevet en god kommentar :goodjob::tried:

 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 timer siden, --StonQ-- skrev:

+REP 

 - Kan sit rp 

 - Er god til reglerne 

 - Er god til at formulere sig så alle forstår hvad han siger 

 - Sjov i sit rp, men kan sagtens være seriøs

Mange tak :-)

11 timer siden, Vingie skrev:

+REP

Kendt spiller + kender reglerne + rolig + fornuftig

Tusind tak :-)

Link til kommentar
Del på andre sites

Mega uenig, men i det mindste er der konstruktiv kritik.

 

Jeg kan  se at du har sagt til mange der ikke er nok kød på deres ansøgning og sagt at den er rodet. Men du har lavet neutral rep.... Så det giver ikke mening at du giver folk som laver ansøgninger på 5min neutral rep, men en som bruger 1-2 timer på den, giver du -rep??? @Anonymous WTF

 

Så hvis jeg skal være helt ærlig, og ikke for at sige at din mening ikke er rigtig, men jeg synes at den post du har lavet, (på min ansøgning) er virkelig dårlig, og ikke gennemtænkt, men nærmere "copy past"

Hav en god dag

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.