Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Mirikin


Mirikin

Recommended Posts

Ingame navn: Mirikin (Tidligere Oliver Queen)

SteamID: STEAM_0:1:51871099
IRL fornavn: Oliver
Alder: 14 - 15 om i Februar

 

Jeg vil lige starte ud med at skrive, at jeg ved mange af jer måske har noget i mod mig, hovedsageligt pga. mit sprog, og det bebrejder jeg jer ikke for. Jeg har arbejdet utroligt meget med det og syntes faktisk selv at jeg har rykket mig langt. @Anders Buch har især fået mig til at indse at jeg for det meste nok har en flabet tone, uden at det er min intention at være flabet. Jeg undskylder mange gange til både staff og spillere, og håber i vil give mig en chance. (Dette var på ingen måde ment til at være en måde at få opmærksomhed på, syntes bare i skulle vide at jeg prøver)

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Jeg har været admin på en server som hed HoeRP, det var dog en lille server med cirka 20 spillere af gangen som var online. Jeg har derudover også være moderator på et par jail servere på CSS, det er ved at være nogle år siden, så husker ikke navnene. Håber dog ikke at det vil holde mig tilbage, da jeg er utroligt lærenem.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

- Jeg har desværre været i mange cases, og fået mange forskellige synspunkt på tingene
- Jeg har 342 timer på Stavox
- Jeg er god til at holde hovedet koldt. også i pressede situationer
- Jeg er virkelig engageret, og vil ikke have noget i mod at stoppe min RP situation, man kan jo altid vende tilbage
- Jeg vil ikke holde med mine kammerater, såvel som være imod "fjender" i cases
- Jeg hader decideret ingen, og har generelt respekt for folk, indtil de giver mig en grund til ikke at have det.
- Jeg vil ikke holde med nogen i en case. Bare fordi modparten har en lang straffehistorik kan de stadig tale sandt

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Jeg har en fornuftig erfaring med ULX, både fra min tidligere erfaring på sourcegames, men også fordi at mange ULX commands er rimelig simple. F.eks. hvis du skal jaile en, så er det jo bare at skrive "!Jail"
Har ikke kendskab til om Stavox har nogle commands som kun gælder for Stavox, men som sagt er jeg lærenem

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Som nævnt har jeg nok et problem i mit sprogbrug, men jeg er kommet et godt stykke, og ville mene at jeg godt kan holde en professionel tone. Jeg bruger allerhelst mic, men jeg kan også formulere mig godt skriftligt. Jeg har aldrig stødt på nogen som ikke kunne forstå hvad jeg mente med det jeg enten havde skrevet eller sagt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Mandag: 15:20 - 22:00-22:30

Tirsdag: 15:20 - 22:00-22:30

Onsdag: 15:20 - 22:00-22:30 

Torsdag: 15:20 - 22:00-22:30 OBS: kan afhænge af om jeg skal på arbejde eller ej!

Fredag: 10:00 - 02:00  OBS: kan afhænge af om jeg skal på arbejde eller ej!

Lørdag: 10:00 - 02:00 OBS: kan afhænge af om jeg skal på arbejde eller ej!

Søndag 10:00 - 22:00 - 22:30

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Min ansøgning er nok lidt kort, men håber i vil give mig en chance alligevel. 

 

 

Tak fordi du tog dig tid til at læse min ansøgning!

- Mirikin

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Claggy skrev:

Dårligt opsat.

Har ikke set dig før.
Mere
fyld på.

 

Held og lykke!

Hej!

Tak for respons, som jeg skriver ved jeg godt at den er kort, men tak for input alligevel.

med hensyn til opsætningen, hvad kunne forbedres der?

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.