Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ozzi Staff Ansøgning


Ozzi

Recommended Posts

Ingame navn: Ozzi

SteamID: STEAM_0:0:173946006

IRL fornavn: Ozkan

Alder: 13

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:  Ja jeg har erfaring siden jeg har været staff på over 5 gmod rp servere men alle serverne lukkede begrund af spillere de havde ikke nok spillere  DarkwaterRP, SeriusRP, DanskRP, ElementalRP, EmeraldRP, De var alle de servere jeg var staff på. Jeg var meget aktiv på serverne mit rank kom op til HeadAdmin brugte meget af mit fritid på de her server. Jeg tænker bruge alt mit tid på stavox og bare hygge mig der inde. Som sagt var der ikke så mange spillere på disse servere det gjorde sådan at jeg ikke kunne hjælpe så meget men prøvede mit bedste og  jeg vil blive ved. Jeg har også haft 2 minecraft servers og har været admin på mange. Også CSGO Der har jeg været 2 gange mod på den samme server det endte med de valgte lukke serveren fordi de ikke gad at have den mere.

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Fordi jeg bryder ikke reglerne eller opfører mig  dårligt respektere andre og kommer aldrig i jail hvilken er bevis til jeg ikke bryder regler og jeg elsker at hjælpe folk og at være staff kan gøre sådan at jeg kan hjælpe mere end jeg allerede gører. Jeg synes også jeg har været her længe og som sagt opfører mig pænt. Jeg har brugt meget tid på stavox for at komme i dette rank tiden er bare gået hurtigt fordi hver gang jeg er inde hygger jeg mig. Jeg har også kendskab til andre staff. Har en god tone. Synes alle vil sige jeg opfører mig pænt og aldrig bryder regler.

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg har kendskab med ULX har brugt ULX i over 2 år på de andre servere jeg har spillet og været staff på så jeg ved godt hvad jeg skal bruge i cases osv.

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Ja jeg bruger altid min mic hver tidspunkt.

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Mandag 15:00 - 19:00 Tirsdag 15:00 - 19:00  Ondsdag 15:00 - 19:00  Torsdag 15:00 - 19:00 Fredag 15:00 - 19:00  Lørdag 15:00 - 19:00  Søndag 15:00 - 19:00 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Ikke rigtig:=)

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ansøgningen er alt for kort. Lidt som om du lige har skyndt dig igennem det, i det du så, der var åbent. Tag dig bedre tid.

Nu har jeg spillet med dig en hel del, inden jeg tog en pause herinde fra, så jeg syntes, du er en rigtig flink person.

Imødekommende.

Hjælpsom.

Flink.

Ikke så aktiv mere.

 

Held og lykke!

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 time siden, Claggy skrev:

Ansøgningen er alt for kort. Lidt som om du lige har skyndt dig igennem det, i det du så, der var åbent. Tag dig bedre tid.

Nu har jeg spillet med dig en hel del, inden jeg tog en pause herinde fra, så jeg syntes, du er en rigtig flink person.

Imødekommende.

Hjælpsom.

Flink.

Ikke så aktiv mere.

 

Held og lykke!

 

Tusind tak Jakob Er begyndt at spille igen. Er glad for du er kommet tilbage <3

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutter siden, Dynn skrev:

@Ozzi

Tak for din interesse i at blive staff.

Det ser ikke ud som om du har lagt særlig meget tid i din ansøgning.

Gør venligst mere ud af det, hvis du vil blive overvejet, når vi gennemgår staffansøgninger.

Iorden.

9 minutter siden, Dynn skrev:

@Ozzi

Tak for din interesse i at blive staff.

Det ser ikke ud som om du har lagt særlig meget tid i din ansøgning.

Gør venligst mere ud af det, hvis du vil blive overvejet, når vi gennemgår staffansøgninger.

Det ikke færdigt endnu bruger tid på det har stadig tid tilbage

Link til kommentar
Del på andre sites

14 timer siden, Ozzi skrev:

Iorden.

Det ikke færdigt endnu bruger tid på det har stadig tid tilbage

Du skal lægge det færdige resultat ud, når du indsætter en ansøgning. Derefter kan du rette stavefejl, eller omformulere en sætning hvis folk ikke forstår den.

@Dynn siger så "du skal gøre mere ud af din ansøgning", og du skriver så den ikke er færdig endnu?

Link til kommentar
Del på andre sites

24 minutter siden, DoktorDim skrev:

Du skal lægge det færdige resultat ud, når du indsætter en ansøgning. Derefter kan du rette stavefejl, eller omformulere en sætning hvis folk ikke forstår den.

@Dynn siger så "du skal gøre mere ud af din ansøgning", og du skriver så den ikke er færdig endnu?

Er igang med en ny den her bliver slettet når det er.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.