Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning John Frandsen


John Frandsen

Recommended Posts

Ingame navn: John Frandsen

 

SteamID: STEAM_0:0:185613444

 

IRL fornavn:  Marcus

 

Alder: 14, bliver 15 til sommer

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været adminstrator og moderator på et par forskellige minecraft servere, jeg har haft 3 forskellige minecraft servere selv.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil gerne være en del af Staff teamet fordi jeg har meget erfaring med det administrative job.
Jeg synes selv, jeg er kvalificeret på Staff-listen eftersom at jeg kan holde mit hovede koldt i pressede og svære  situationer.
Hvis folk som snakker grimt til mig betyder det ikke at jeg ændre min adfærd og begynder at råbe og skrige af dem, jeg kan måske blive lidt irriteret på dem, men det er ikke noget der ændre på min tone. Jeg er en meget imødekommende person, som er glad stortset hele tiden, og hilser på mange mennesker hver dag og hjælper mange med små som store ting. Jeg føler at jeg er klar på så stor en opgave som staff, fordi jeg har massere af tid til at være på serveren, og elsker at spiller herinde. Jeg er god til at lytte til begge parter, for at få en fair/retfærdig sag ud af det.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja jeg kender de fleste ULX commands, som for eksempel !jailtp og så videre.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg bruger helst min mic, men ja jeg syntes at jeg er god til at formulere mig både skrifttlige og mundeligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Eftersom jeg både har skole og arbejde, kan jeg derfor i hverdagene kun være på et par timer om aftenen, måske hver aften måske hver anden det ved jeg ikke. I weekenden afhænger det meget af om jeg har nogen planer, men ellers kan jeg nok næsten være på hele weekenden 7-10 timer om dagen,  måske mere.

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg KAN have et meget voldsomt temperrement, det plejer ikke at påvirke mit sprog eller min dømmekraft, men det kan resultere i at jeg somme tider bliver nødt til at tage en pause, før det begynder at ændre min adfærd.

Link til kommentar
Del på andre sites

John du har sgu mange gange kommet til at blive sur over ingenting fx. I OOC og bare ingame generelt og så noget. Ja, det kan være du ikke selv kan gøre for det, men det ville virkelig være et problem hvis du gjorde det igen mens du var staff

 

Så derfor bliver det et -rep fra mig.

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Suniks skrev:

John du har sgu mange gange kommet til at blive sur over ingenting fx. I OOC og bare ingame generelt og så noget. Ja, det kan være du ikke selv kan gøre for det, men det ville virkelig være et problem hvis du gjorde det igen mens du var staff

 

Så derfor bliver det et -rep fra mig.

Tak for din mening.

 

3 timer siden, VildMedDild skrev:

+rep 

Skide flink og kan sit kram (y)

Taaaaak!

 

2 timer siden, Marcus skrev:

+Rep

- Du kan nemt se hvornår man skal være seriøs og hvornår man har det sjovt.

- Du er skide flink

- Har faktisk haft dig med i case som lærling, og der gik det jo helt fint :)

 

Håber du bliver valgt ind John <3 

Taaaak, håber jeg ogs. <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.