Hop til indhold
Stavox

[Reduceret] Unban :(


Reys

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:219684460

Hvorfor skal du unbannes:  Fordi jeg ikke kendte regler og har læst dem nu og kan virkelig godt lide serveren har lige fået spillet og skal nok opføre mig ordenligt jeg ved jeg har dummet mig og alt det der :/ Men skal nok love at jeg ikke bryder regler mere jeg synes bare det var lidt groft med permban men nok bare 2 dage fx. Men det må i meget undskylde jeg er et godt menneske men vi lever jo også kun 1 gang ----Jeg håber jeg får unban Kh Malte ... :(

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:219684460

Grund: Random våbentjek - lyver i case - 'jeg kommer bare ind på en anden account' - LTAP

Navn: Supreme..:)...

AdminID: STEAM_0:0:42928068 - Goldenown [senioradmin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 29-10-17 16:19


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

 

Dejligt at høre du gerne vil ind igen. Dog tænker jeg ikke at du er klar til at komme ind igen efter det du har gjort.

Du starter med at have random våbentjekket en person, hvor du nægter at sige du har våbentjekket ham hvilket du har.

Derefter hiver jeg dig op på et tag hvor du prøver at kommer med en masse undskyldninger. Forklare dig så at du får en dags ban for at lyve.

Derefter siger du at du vil komme ind på en alt account, hvor jeg ændre det til perm, samt du leaver midt i case.

Et stykke tid efter får du din ven til at sige fra dig at du ville lave en kode, som skulle lukke serveren ned, hvis du ikke blev unbannet.

 

Dog vil jeg snakke med @Emoyly hvad der videre skal ske.

 

// Goldenown

Link til kommentar
Del på andre sites

Ja var meget ked af det den dag men ville så gerne ind igen :( gør alt :..( Og du må meget undskylde min opførelse den dag ;(  /// Sry!  Ville virkelig gerne ind :(!

 

Når jeg smutter i seng godnat sov godt håber jeg får svar imorgen

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.