Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - mads madsen


✪ Nikolai

Recommended Posts

Dit ingame navn: jangstyle
Staff ingame navn: Mads madsen
Dit SteamID: STEAM_0:0:202817445
Staff SteamID: STEAM_0:0:63561031
Forklar situationen: ja jeg muggede en der hedder skrrt også står borgmesteren og hans pet agenter så dropper skrrt en printer så de tror det er mig så taser de mig og så trækker jeg en ak og skyder de pet agenter fordi de tased mig og stod med arrester staven 
Bevis: Mads Madsen: !Jailtp jangstyle 300 Mads Madsen teleported and jailed You for 300 seconds
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Du mangler lidt den del med hvorfor endelig blev jailet.

 

Jeg sidder og spectater de der P.E.T agenter i forbindelse med noget andet. Der går ikke lang tid før jeg ser en person i baggrunden med AK, og flyver så over for at se hvad der sker. Man kan hurtigt se at du står med en printer, som viser sig at være fra en anden person. Dog kommer de over til dig og stopper dig, da du stadig står med din AK fremme. Du vælger at råbe "EYYY, HVA LAVER I! I skal sgu da ikke gøre politiets arbejde" og kalder derefter hurtigt staff. I det som jeg så kommer over, så begynder du at skyde dem, hvilket også er lidt underligt da du lige har klaget over de ikke må. Når men jeg tager dig så til side, og ender med at jaile dig for at kalde admin uden grund, da du tydeligt står med våben fremme ved siden af borgmesteren.

 

Her er en lille video hvor du selv kan se det: http://bit.ly/2ikUtaf (Min mic virker ikke, da den af en eller anden grund var slået fra i shadowplay...)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.