Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage imod Bims


Hoxton

Recommended Posts

Dit ingame navn:Cloudy
 Staff ingame navn:Bims
 Dit SteamID: STEAM_0:1:80620925
 Staff SteamID: STEAM_0:1:149810095
 Forklar situationen:Jeg kommer kørende i min bil og så crasher den her Golf så ind i mig og jeg mister kontrollen.
 Så kommer jeg til at køre 2 mennesker på fortovet over.
 Den ene kalder med det samme admin Og Bims Kommer så .
 Og så før jeg overhovedet kan forklare hvad der var sket(fordi alle folk ved siden Af mic spammer), Så fjerner han min bil og Og giver mig køre-forbud. Og så leaver jeg med det samme.
 Bevis:Har desværre Ikke noget pga. at jeg ikke kan bruge shadowplay ordentligt.
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Cloudy.

 

Du kører ikke special pænt, efter hvad jeg har set her i dag. Ja, jeg får en case med CDM. Hvor du kører direkte ind i Viggo Viggosen, som står på fortorvet, med 46 KM/t.

Hvilket er en rimlig høj fart, på trods af vi står i Midt Byen på Rockford. Jeg fik ikke hørt det med ham der kørte ind i dig, hvilket jeg Undskylder. 

Der var en masse flok personer ved siden af os. Hvilket ikke er hverken Din eller Min skyld. På den scene jeg fik, var det kun dig og en mand du kører ind i. 

 

Beklager fejltagelsen. Da det ikke er din skyld overhoved. 

 

-Bims

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.