Hop til indhold
Stavox

[Solved] Forslag - Postnord


Bjørnen

Recommended Posts

Hej Stavox

Jeg har fået den ide at i måske kunne lave en menu til pakkeomdelerne så man Fks kunne købe en kæmpe pakkebil (https://goo.gl/images/ZoibgN)

sådan at når man har købt den har man den for evigt selvom man laver et nyt firma og så måske også den der motorcykel som også findes.

 

Forslag #2 

Dette høre lidt sammen med det overstående og minder måske lidt om Kasper petersen's forslag

 

Men min anden ide er at når man har købt de der biler/motorcykler så kan man ændre farve og mærke på den med mærke mener jeg at der måske står DAO365 i stedet for Post Nord

 

Håber i vil tænke over det

Der kan forekomme stavefejl da jeg skriver dette over telefonen 

//Bjørnen

Link til kommentar
Del på andre sites

Motorcykler er noget pis for at sige det ligeud. Den måde de er lavet på i gmod, er helt fucked, og de ender sikkert op i luften ligesom vores ATVer da vi havde dem. Kæmpe lastbil ser jeg heller ikke noget godt ved. Jo, det kunne være rart med en stor bil til pakker, men som folk kører lige nu med den bil vi har, kan jeg kun forstille mig alt muligt dårligt hvis vi laver større biler. Og med mine erfaringer som pakkeomdeler, så er det ikke tit man fylder en hel bil, da folk kører når de har én pakke.

 

Hvis behovet for flere pakker i bilerne ikke er nødvendigt, ser jeg ingen grund til vi har det

Link til kommentar
Del på andre sites

3 hours ago, DetBareMads said:

Motorcykler er noget pis for at sige det ligeud. Den måde de er lavet på i gmod, er helt fucked, og de ender sikkert op i luften ligesom vores ATVer da vi havde dem. Kæmpe lastbil ser jeg heller ikke noget godt ved. Jo, det kunne være rart med en stor bil til pakker, men som folk kører lige nu med den bil vi har, kan jeg kun forstille mig alt muligt dårligt hvis vi laver større biler. Og med mine erfaringer som pakkeomdeler, så er det ikke tit man fylder en hel bil, da folk kører når de har én pakke.

 

Hvis behovet for flere pakker i bilerne ikke er nødvendigt, ser jeg ingen grund til vi har det

ATV'en (Backflipmaskinen) var sjov! xD

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, DetBareMads skrev:

Motorcykler er noget pis for at sige det ligeud. Den måde de er lavet på i gmod, er helt fucked, og de ender sikkert op i luften ligesom vores ATVer da vi havde dem. Kæmpe lastbil ser jeg heller ikke noget godt ved. Jo, det kunne være rart med en stor bil til pakker, men som folk kører lige nu med den bil vi har, kan jeg kun forstille mig alt muligt dårligt hvis vi laver større biler. Og med mine erfaringer som pakkeomdeler, så er det ikke tit man fylder en hel bil, da folk kører når de har én pakke.

 

Hvis behovet for flere pakker i bilerne ikke er nødvendigt, ser jeg ingen grund til vi har det

Kan godt forstå din pointe men nogen gange  er der også bare et stort firma på serveren og så skal de jo aflevere en helveds masse pakker

Link til kommentar
Del på andre sites

8 hours ago, DetBareMads said:

Motorcykler er noget pis for at sige det ligeud. Den måde de er lavet på i gmod, er helt fucked, og de ender sikkert op i luften ligesom vores ATVer da vi havde dem. Kæmpe lastbil ser jeg heller ikke noget godt ved. Jo, det kunne være rart med en stor bil til pakker, men som folk kører lige nu med den bil vi har, kan jeg kun forstille mig alt muligt dårligt hvis vi laver større biler. Og med mine erfaringer som pakkeomdeler, så er det ikke tit man fylder en hel bil, da folk kører når de har én pakke.

 

Hvis behovet for flere pakker i bilerne ikke er nødvendigt, ser jeg ingen grund til vi har det

Kunne være rart med mere pakkeplads hvis der sker noget som der skete igår på evo. Siger ingen ting men det var mega nederen.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.