Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff Klage - Lasse


Drake aka. Haidar

Recommended Posts

Dit ingame navn: Abu Azrael
Staff ingame navn: Lasse
Dit SteamID:  STEAM_0:1:55367358
Staff SteamID: STEAM_0:1:187812816

Jeg mangler en masse penge. Jeg går hen til en inde i et hospital og mugger  en person. Imens jeg mugger personen kommer en anden person ind i hospitalet. Husk nu på at jeg stadig er i gang med at mugge personen. Denne person jeg mugger kender overhovedet ikke personen der lige at kommet ind i hospitalet. Han begynder at sige at jeg ikke skal mugge ham da det er hans læge. Jeg sidder og tænker wtf, men siger ikke rigtig noget til ham. Personen der lige er kommet ind i hospitalet står bag ved personen jeg mugger. Personen jeg mugger gider ikke droppe pengene, så jeg vælger at skyde ham. Jeg affyrer måske 5 skud, og en af de her skud rammer personen der lige er kommet ind. Men personen jeg skyder på er begyndt at hoppe rundt, så jeg kommer så til at ramme personen der lige er kommet ind i hospitalet. Han prøver at hoppe om bag personen der lige er kommet ind, men lige da han hopper om bag ham trækker ham der lige er kommet ind i hospitalet et våben og skyder mig. Jeg tilkalder så en admin og siger det der er sket, og så siger han at det må han godt. Jeg begynder så at diskuterer med Lasse (admin) og fortæller ham at de ikke er i gang sammen så det må de ikke. Men han siger så at det må han godt fordi det er hans læge. Så kalder jeg ham for lorte admin + han slikker røv på ham der skød mig fordi de er i gang sammen.

Bevis: Har intet bevis.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej Abu.

 

Der er intet med gang og gør jeg holder ikke med nogle ud over de staffs der er på servern, så det med du nævner at jeg holder med Guzern fordi vi er i gang sammen er noget fis 

 

Der hvor jeg ser casen er at du mugger en hvilket er helt fint, men Guzern er ved at få liv hvilket han også siger, men der efter sig Guzern også at du sigter på ham med en gun hvor han så vælger og skyde dig fordi du virker troende for ham. Så da vi står over foran spawn begynder du og får en meget ophidset tone og begynder og svine mig til hvor jeg så vælger og tage dig med over i et hjørne hvor det bare er os to og ingen andre. Da jeg har taget dig med der over jailer jeg dig fordi du sviner mig til og jeg har/Havde sagt til dig du skulle holde en god tone, du begynder så og svine mig til hvilket jeg ikke finder mig i "Du er da også bare en lorte admin" + "Su skiller så meget røv". Så vælger jeg og banne dig i

2 dage fordi du skal køle lidt af

 

Jeg har også fået et par klager fra andre jeg vil ikke pege nogle ud eller nævne nogle navne, men folk har klaget over dig fordi du nemt bliver ophidset og bruger grimme ord.

 

Fortsæt god dag 

///Lasse :)

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Det ser umiddelbart ud til, at dit sprog er et generelt problem på serveren.

For det ikke skal være løgn, har du endda allerede fået "sidste chance" til at opføre dig ordentligt.

lMR1ucf.png

Ud fra det, tænker jeg at du er sluppet let.

Jeg tænker at dit ban er fair, da du jo tilsyneladende ikke kan finde ud af at tale pænt.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.