Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Gamer_GoatDK Unban


Tony søby

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:150693255

Hvorfor skal du unbannes: fordi jeg gerne vil unbannes er fordi at godt kan lide serveren og kan godt se mine fejl og håber at du vil unbanne mig fordi jeg blev perm bannet er fordi at jeg bygget i byen og det syntes de ikke var RealPlay .... og kan godt se at det var dumt.... Ville blive så glad vis jeg må få unban

______________________________

 

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:150693255

Grund: Probabuse/propclimp - har fået flere advarelser - troll

Navn: Gamer_GoatDK

AdminID: STEAM_0:0:42928068 - Goldenown [admin] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 07-10-17 17:30


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Greenberg

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej.

 

Beklager det langsomme svar. Tramber Tobi har haft fat i dig tideligere med at du ikke skulle propclimpe, kort tid efter bliver du taget af mig i at propclimpe. Det virker som om du ingen interesse har i at spille herinde, når du vælger

at lave sådan et nummer. Så hvis du vil have en mulighed for at komme ind igen skal du komme med nogle argumenter/løfter hvis du skal ind igen.

 

// Goldenown

Link til kommentar
Del på andre sites

okay her kommer der gode grunde :Fordi i skal luk mig ind igen er fordi at jeg er mega vild med serveren og ved heller ikke hvorfor jeg gjorde som jeg gjorde stavox er den eneste server jeg spiller på grayy's mod ...... og jeg var fucking træt af at jeg blev bannet men det var forståeligt nok....... Håber du syntes at det var grund nok.....

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.