Hop til indhold
Stavox

[Solved] Ændring af gang regler


Spider pig

Recommended Posts

Jeg syntes personligt at gang reglerne skulle skrives mere bredt ifh til hvad man må som gang

 

 

for det første så skød jeg på en person (der også skød på mig) han kørte så væk i sin bil jeg får sprunget bilen men bliver skudt bagfra og kalder admin på RDM jeg får så at vide at det ikke er RDM da de er i gang og er tæt på hinanden så derfor må han godt hjælpe.                 

 

Prævis dette står ikke i reglerne og blev meget frustreret over at jeg ikke kunne få mine våben tilbage og det svare jo også til at jeg blev stoppet af politiet og en af mine gang members kom og skød selvom han ikke var i bilen. syntes det er lidt dumt da jeg ikke vil kunne skyde nogen uden at skulle kigge hele byen igennem efter gangmedlemmer som jeg skal holde øje med fordi JEG ikke må skyde på dem men de må skyde på mig

 

 

 

og for det andet syntes jeg at i burde ændre gang reglen der omhandler carjack Regler lyder sådan "Som gang-medlemmer kan i Hjælpe dine gang members med at få deres biler tilbage fra et carjack (ikke fra politi- og mekaniker-konfiskering medmindre du er tilføjet som synlig bilejer.)"

 

for at være synlig bilejer vil jeg ikke mener er at tilføje gang adgang da du ikke ved hvem der realset må køre bilen for ejeren, personligt er det ikke alle fra mit gang jeg gider have at køre rundt i min bil

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Spider pig said:

Jeg syntes personligt at gang reglerne skulle skrives mere bredt ifh til hvad man må som gang

 

for det første så skød jeg på en person (der også skød på mig) han kørte så væk i sin bil jeg får sprunget bilen men bliver skudt bagfra og kalder admin på RDM jeg får så at vide at det ikke er RDM da de er i gang og er tæt på hinanden så derfor må han godt hjælpe.                  Prævis dette står ikke i reglerne og blev meget frustreret over at jeg ikke kunne få mine våben tilbage og det svare jo også til at jeg blev stoppet af politiet og en af mine gang members kom og skød selvom han ikke var i bilen

 

Forestil dig det som bander i virkeligheden. Hvis du fucker med en fra en bande, fucker du med alle fra banden. Hvis du skyder efter en fra bandens bil, så må du regne med at blive stukket ned, overfaldet eller blive skudt på fra nogle af bandemedlemmerne.

 

Det er det der gør gangs så stærke i rp. Fordi er du fjender med en i ganget, så er du somregel også fjender med de andre.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Maxx0758 said:

synes det hele er fint som det er nu.

din mening har da ændret sig siden igår...

9 hours ago, TacoCat :D said:

 

Forestil dig det som bander i virkeligheden. Hvis du fucker med en fra en bande, fucker du med alle fra banden. Hvis du skyder efter en fra bandens bil, så må du regne med at blive stukket ned, overfaldet eller blive skudt på fra nogle af bandemedlemmerne.

 

Det er det der gør gangs så stærke i rp. Fordi er du fjender med en i ganget, så er du somregel også fjender med de andre.

lad nu vær med at sammen ligne det med virkeligheden altså hvornår lær folk at det er gmod og ting ikke skal være som i virkeligheden

8 hours ago, HaniSkilz said:

Syndes nu heller ikke den regl skal ændres. Eftersom det er en lidt effektiv regl.

 

Den er også MEGET nyttig når ens bande bil bliver taget og man så har lov til at tage den tilbage ;3

snakker om 2 regler ikke kun 1

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Spider pig said:

Igår da vi snakkede over ts var du enig med mig og syntes jeg skulle lave et forslag (derfor jeg lavede det) og du sagde grunden til at jeg skulle gøre det var fordi DU ikke kunne gøre noget ved det

Det var fordi du snakkede om at det ikke stod i reglerne, hvor du ikke kunne vide at man godt måtte.

Link til kommentar
Del på andre sites

Igår snakkede du om at du ikke synes at man måtte skyde hinanden fordi så skulle man inden man skød en se om der var nogle fra hans gang omkring dig. Det klagede du lidt over igår. Det var det jeg sagde at du kunne lave et forslag til.

Synes selv min mening er den samme men sådan er det.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Maxx0758 said:

Igår snakkede du om at du ikke synes at man måtte skyde hinanden fordi så skulle man inden man skød en se om der var nogle fra hans gang omkring dig. Det klagede du lidt over igår. Det var det jeg sagde at du kunne lave et forslag til.

Synes selv min mening er den samme men sådan er det.

du sagde igår at du var enig med mig i at det burde skrives ind og at det virkede mærkeligt at ham måtte skyde mig og du vidste ikke selv om det var rdm eller ej

1 hour ago, Maxx0758 said:

synes det hele er fint som det er nu. Gang adgang var på et tidspunkt ikke synlig på bilen men det er det blevet nu og det er nok at have på bilen.

og idag skriver du at det hele er fint og intet behøves at ændres

Link til kommentar
Del på andre sites

De ovenstående gang-regler er vejledende (det betyder ikke, at det er ok at bryde dem), og burde give dig en idé om hvad du må og ikke må som assistance til gang

members.

 

Der er så mange regler allerede hvorfor vil du have flere? Selvom vi uddyber dem vil spillerne stadigvæk bryde dem, så jeg ser ikke et stort appeal til nogen ændring overhovedet.

Link til kommentar
Del på andre sites

42 minutes ago, Spider pig said:

du sagde igår at du var enig med mig i at det burde skrives ind og at det virkede mærkeligt at ham måtte skyde mig og du vidste ikke selv om det var rdm eller ej

og idag skriver du at det hele er fint og intet behøves at ændres

Gider ikke engang at diskutere det.

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Jan T said:

De ovenstående gang-regler er vejledende (det betyder ikke, at det er ok at bryde dem), og burde give dig en idé om hvad du må og ikke må som assistance til gang

members.

 

Der er så mange regler allerede hvorfor vil du have flere? Selvom vi uddyber dem vil spillerne stadigvæk bryde dem, så jeg ser ikke et stort appeal til nogen ændring overhovedet.

men jan det er bare det med at en regl på serveren som jeg ikke kendte til hverken maxx  eller zeNoxXi kendte til den syntes det virker forkert at den ikke står der for jeg har aldrig vidst at man måtte det

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, TacoCat :D said:

 

Lige på dette på punkt giver det god mening at sammenligne med virkeligheden.

 

men nej det er det bare ikke for i virkeligheden skyder de dig hvis du bare har hørt noget om det om det er rygter eller ej

på serveren SKAL du have set det før du må hjælpe 

Just now, Metro said:

Det giver ingen mening at man ikke må hjælpe ens gang medlemmer, uanset konteksten.

 

Din ven står og er ved at få en bøde af politiet? Skyd svinet.

for det første så vil jeg faktisk bare gerne have at det bliver skrevet ind i reglerne 

 

for det andet det med politiet står i reglerne det må du ikke medmindre du var inde i bilen

Link til kommentar
Del på andre sites

14 minutes ago, Spider pig said:

men jan det er bare det med at en regl på serveren som jeg ikke kendte til hverken maxx  eller zeNoxXi kendte til den syntes det virker forkert at den ikke står der for jeg har aldrig vidst at man måtte det

Jeg sagde da hvad jeg mente og gik op og fik det bekræftet. Så det der med at vi ikke kendte til den tror jeg bare at du skal langt ud på landet med. Vi var lidt i tvivl men vi var korrekte. Vi sagde også at vi plejede at gøre det samme.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.