Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Oliver Queen - Unban request.


Mirikin

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:51871099

Hvorfor skal du unbannes: Jeg blev bannet for at lyve i case, og for at kalde Teta en mongol. For det første så løj ikke i case. Det gik ud på at en eller anden havde været efter mig, og det havde jeg ikke set. Ham den anden i casen mener at jeg flygtede, men jeg anede ikke at han var efter mig. Han kunne ikke fremlægge nogle beviser, det kunne jeg heller ikke, men Teta vælger at tro på ham den anden, af en eller anden grund, og jeg ender med at få en straf. Det syntes jeg i bund og grund ikke er i orden, efter som at ingen beviser er bevet fremlagt. Mens jeg står i jail, kommer ham den anden meget provokerende ned til mig og begynder på at stå og sige ting som "Nåh, nu er du nok i jail Hva', gad vide hvorfor du mon er det" så siger jeg - som er en del pissed - at det var fordi Teta er en mongol. Det var selvfølgelig ikke i orden det kan jeg godt se, men jeg fortryder det meget, og vil gerne have lov at sige undskyld til Teta.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:51871099

Grund: Mangler respekt for staff og spillere (teta er en mongol), lyver i case.

Navn: Oliver Queen

AdminID: STEAM_0:1:26921587 - Teta [staffdirector] - Profil

Unban: 07-10-17 15:16

Banned: 30-09-17 15:16


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Dejligt at se du kan erkende dine fejl. 

Hvad angår dit sprogbrug både hvad angår til mig som staff, men også til vores spillere har du en del at arbejde på. 

Du er en stor tung ressource for vores staffteam, i form af at du rigtig ofte enten kalder staff over ting som ikke har noget med os at gøre, eller om ting som decideret er forkert.

Jeg føler at vi skal holde fast i din straf på en uge. Hører meget gerne dit modsvar. 

Link til kommentar
Del på andre sites

10 hours ago, Teta said:

Du er en stor tung ressource for vores staffteam, i form af at du rigtig ofte enten kalder staff over ting som ikke har noget med os at gøre, eller om ting som decideret er forkert

Hej Teta

 

Jeg er ked af at i syndes jeg er en "Stor tung ressource" men jeg oplever bare ofte, især fra en hvis person fra staff teamet, gider ikke nævne nogle navne, da jeg ikke har behov for at hænge nogle ud. Men jeg oplever tit at personen er ufatteligt ligeglad. Svaret er tit "Find ud af det selv" også selvom personen jeg anmelder bryder server regler. Og det er oftest meget træls.
Med hensyn til mit sprog har jeg ikke rigitg nogen undskyldning, vi snakker generelt bare ikke særligt pænt til hinanden hjemme hos mig, så tror bare det er blevet en dårlig vane.

 

EDIT: Den ovennævnte person fra staff teamet, er det ikke kun mig der har haft dårlige erfaringer med, det er alle venner og bekendte der spiller på serveren, det er altid  "Åååh nej, nu har jeg XXX i case, så kan jeg ligeså godt bare droppe det nu"

Link til kommentar
Del på andre sites

1 hour ago, Teta said:

Jeg henviser dig til vores staffklage sektion, hvis du har oplevet problemer med en af vores staff medlemmer. 

 

Har du yderligere at tilføje, inden der tages en beslutning for din unbanrequest? 

Nej, det tror jeg ikke :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.