Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Kaktus Hansen`s Staff-Ansøning


Sekondløjtnant Sand

Recommended Posts

Ingame navn: Kaktus Hansen
 

SteamID: STEAM_0:1:37672384
 

IRL fornavn: Marc
 

Alder: 13 (Bliver 14, 2/10)
 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Desværre ikke rigtig,  jeg har prøvet at ansøge som staff tidligere på en anden server, men den lukket serveren imens min ansøgning var på "on-hold", så har derfor ikke rigtigt, prøvet at være staff på en server før i en gmod server, eller anden spil server. Men jeg kun virkelig godt tænke mig at prøve at være det, så jeg ved hvordan der enlig er.
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg vil meget gerne være en del af staff teamet, fordi.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

[1 Hjælp] at jeg god til at hjælpe andre folk med deres evt problemer, om de så er svære eller simple ting. Så prøver jeg altid at komme med hjælp til det, både udfra råd fra andre spiller, og mine enige erfaringer. til bedst muligt at hjælpe folk med at løse problemet.

 

[2 løsning af scenarier]  Jeg tænker-(pga jeg aldrig Har prøvet at lave admin arbejde før) at jeg kan være god til at løse, og hjælpe med i presset scenarier som, Fx episoder hvor jeg har oplevet forskellige ting som, (en masse mennesker snakker i munden på hinanden, eller der er kaos og skyderi over alt, eller masser af folk dytter og kører ind i hinanden med deres biler). Der vil jeg være god til at kun tage et "kort pust". og så tage at får orden, i det kaos der måske enten er på jorden, eller i admin sit hvor folk skænes meget, og er oppe og kører. der vil jeg kunne være god til, at sige til mig selv (okay du kan godt klare det her kaos, "ind og ud huuuh") og så berolige presset situationer.

 

[3 cases] Jeg vil være god til, at lytte til begge parter i en case, og vil være neutral, lige meget om det er mine venner, team-mates, eller gang-medlemmer fra samme gang, eller kolleger fra "fx politi". så vil jeg alligevel, give folk en retfærdig men fortjent straf. vis jeg opdager at en person har brudt en, eller flere regler. Vis jeg får brug for hjælp, eller er i tvivl om staf ,eller ekstraordinær situationer på tidspunkter, skal jeg spøger efter hjælp fra teamet. Vis nogen er tilgængelige, så jeg ikke ender ud i cases, hvor der kommes til at gives forkert straffe. 

 

[4 ansvar] Jeg ved godt at der kan komme episoder, hvor folk måske kan blive vrede og kalde en end masse grimme ting, og jeg mener selv jeg har lært at kun ignorere det, og stadig snakke med en god og glad tone, tilbage til personen, selvom han ikke er så glad for mig. For det kan jo ske, vis folk mener at noget er uretfærdig, eller ikke er enig i ens beslutning. Jeg har selv oplevet, forskellige typer af mennesker inde på serverne, når jeg har spillet i rp, og som jeg skrev oppe, så kan jeg godt bevare respekt, og lytte til parten selvom man er imod mig. Som sagt vil jeg ikke give venner, særbehandling lige meget vad!. Jeg skal nok deltage i møder, og følge anvisninger vis det forgår på et tidspunkt, hvor jeg har mulighed for det (pga jeg har nogen senge tider). Jeg kan sagtens skifte server, vis der er brug for hjælp på en anden en. Jeg Mener fra hele mit RP hjerte, og mine 158 timer på stavox, at jeg vil være Fuldt! dedikeret om mit admin arbejde, og betragte det som et rigtig meget vigtigt fritids job!. og jeg vil altid tage mit staff før rp, uanset hvor meget jeg lige har lyst til at RP, og især når der er meget få staff til rådighed, vil jeg være så meget aktivt, som muligt admin som fx "staff on duty".(y) og jeg vil heller aldrig være mod/admin, på en anden server, imens jeg er staff hos jer! :angel:.  

 

[5 erfaring] Jeg har "på nuværende tidspunkt" 459 timer i gmod. hvilket gøre at jeg har en del erfaring i spillet, og ved hvordan de fleste bygge, wire, og tools ting fungere. og da jeg har 158 "nu her" timer på selve stavox, og har kendt det i ca 1-1.3 år nu, så har jeg også en del erfaring, med de forskellige elementer på serveren som (fx jobs menuer custom tools biler og regler). Jeg kender også sådan de fleste mennesker, i stavox community, og har fået et glimt af, hvordan tingen generelt kører, og stemningen er. Og jeg har også prøvet lidt af vært scenarier, så jeg kan for det meste relater, til det jeg har oplevet, vis der sker et specielt problem....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg har Fint kendskab til ULX, som er de basale "commands" i gmod. og har også lært de basale kommandoer, "jail xban goto bring freeze ovs" selvom jeg aldrig reelt, har prøvet dem på en "server", fordi det er første gang jeg "måske", er admin på en server. Og jeg har også set de custom logs, og menuer og "scenarie" som i har. så med lidt øvelse, tror jeg fint, jeg kan finde ud af systemet. (y)
 

Synes du selv du er god til at formulere dig selv skriftligt, såvel som mundtligt? Og bruger du ofte din mic?: Jeg syntes jeg er god til at formulere mig, både skriftligt og mundtligt, selvom jeg en gang imellem, kan komme til at skrive lidt fejl, vis jeg skal skrive noget hurtigt. og så også pågrund af mit tastatur er lidt besværligt, men for det meste går det fint. Og at tale mener jeg, at jeg er god til at formulerer mig, og har en ok mic kvalitet, som de fleste kan forstå hvad jeg siger, selvom jeg måske kan lyde, lidt specielt engang imellem, med min stemme tone, men det siger folk er fint.
 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på?: 

Mit skema er som fremvist.

Og vis jeg skal noget engang imellem så skal jeg nok give besked.

----------------------------------------------------------

-Mandag-Onsdag 15-22:00

-Tirsdag-Torsdag 15-21:30

-Fredag-Lørdag-Søndag "10-12"--00

----------------------------------------------------------
Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: 
 Jeg er en dreng på 13 "snart 14" år. som går i 8 klasse, og elsker at spille computer i sin fritid. Jeg er aktiv lidt blandet, i-løbet af ugen i garry's mod. og elsker at spille spi,l som #1 hitman #2 gmod #3 mafia #4 fallout. Jeg elsker også at snakke med andre, og hjælpe vis der er et problem. hygger mig også meget med youtube, og gaming-streams. Og har ikke nogen fritidsinteresser lige nu.

Jeg håber i kunne lide min staff ansøgning, og fik et indblik i min personlighed.
Tak på forhånd til det staff-Medlem, der tager sig tid til at læse min ansøning. :) Jeg håber jeg kan være med, på Verdens Bedste Staff-Team I Garry's Mod. :D

Ps Undskyld for den måske, lidt sene upload

Med Venlig Hilsen. Marc

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.