Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff-ansøgning - Middi


Middi

Recommended Posts

Ingame navn:

Middi


SteamID: 

STEAM_0:1:59753919


IRL fornavn: 

Micki


Alder: 

15 år


Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, jeg har før været administrator på Stavox i nogle gode måneder. Jeg var moderator og blev promoted til Junior admin efter kort tid. Jeg blev opsagt da jeg var indaktiv. Indaktiviteten skyldtes en del arbejde, træning og andre personlige ting. De "ting" er der nu hundrede procent styr på, hvilket øger min aktivitet på serveren.


Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg har en del erfaring på serveren. Både som spiller og som administrator, hvilket giver mig et indblik i en spillers og administrators side af sagen. Jeg har 991+ timer på serveren, så de fleste kender mig og jeg kender dem. Med de mange timer på serveren har jeg selvfølgelig også en del venner. Både blandt staff og spillere. Mit "forhold" til staff-teamet vil gøre mig i stand til at samarbejde med dem uden problemer. Udover min spilletid og erfaring på serveren, så er jeg god til at tage hurtige og rolige beslutninger. Da jeg allerede er velkendt med commands, og måden at håndtere cases så sparer i oplæringen.


Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Ja, jeg har fuldstændig styr på alle commands en administrator kunne have. Det kommer af erfaring som administrator.


Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Ja, jeg ville selv mene at jeg er god skriftligt og især mundtligt. Jeg kan ihvertfald gøre mig forståelig blandt spillerne. Jeg bruger for det meste min mikrofon medmindre, at en spiller har behov for at noget bliver skrevet ned.


På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Jeg har mulighed for at være på 4 ud af 5 hverdage, og hver anden weekend.

 

Skemalagt:

Mandag: 15:30-21:30

Tirsdag: 15:30-21:30 - Lige uger

Onsdag: 15:30-21:30

Torsdag: 15:30-21:30

Fredag: 15:30-Kan ikke mere

Lørdag: 10:00-Kan ikke mere - Lige uger

Søndag:10:00-21:30 - Lige uger


Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Ikke andet end at jeg er klar til at påtage mig opgaven som administrator.

 

- Middi

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.