Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Tramper Tobi


Spider pig

Recommended Posts

Dit ingame navn: Spider pig

Staff ingame navn: Tramper Tobi

Dit SteamID: STEAM_0:1:82044587

Staff SteamID: STEAM_0:0:27440735

Forklar situationen: Det der sker er at tramper tobi jagter mig som politi og jeg flygter så tobi får mig stoppet og jeg løber så lidt rundt og kommer ind i min bil igen kør så hen mod cardealeren vender om og kør ud af byen Tramper Tobi vælger så at stille sig ud på vejen (i højre side af vejen) jeg køre ham så nej hvor han goto'er mig fjerne min bil tar mig ud til siden og siger "hvad fuck tror du du har gang i din fucking idiot" hvorpå han bare skriver !xban og give mig en dag's ban

Bevis: har ikke noget (har en lorte pc)

Link til kommentar
Del på andre sites

32 minutes ago, Tramper Tobi said:

køre du direkte ind i mig

jeg kørte ind i dig ja men du kunne også lade vær med at gå rundt ude på vejen altså hvis du bliver kørte ned på vejen kan du ikke rigtigt sige noget specielt ikke når du går i den side af vejen hvor jeg skal køre (hvis jeg havde kørte udenom dig havde en anden betjent nok bare givet mig en bøde for at køre i den forkerte side af vejen

30 minutes ago, Emoyly said:

Er det rigtigt at du har sagt det @Tramper Tobi?

Har dsv ikke nogen bevis på hvad han har sagt eller gjort emoyly har ikke en særlig god pc så kan ikke recorde med mindre kvaliteten ligger på 480P

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Spider pig said:

jeg kørte ind i dig ja men du kunne også lade vær med at gå rundt ude på vejen altså hvis du bliver kørte ned på vejen kan du ikke rigtigt sige noget specielt ikke når du går i den side af vejen hvor jeg skal køre (hvis jeg havde kørte udenom dig havde en anden betjent nok bare givet mig en bøde for at køre i den forkerte side af vejen

Der er forskel på vis en løber ud foran dig, og vis du køre direkte en i en,  Du kunne sagtens have undviget mig uden der var sket noget men vælger og køre direkte ind i mig, Så det er fuldkommen din egen skyld, I virkeligheden vis der går en på vejen køre du også uden om du køre ham jo ikke bare ned?, Læs reglerne og forstå dem :), Som sagt har jeg sagt en regl der hentyder til her og det er 1.2 Der siger det er et krav og bruge sin sunde fornuft den brugte du så ikke :)

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Tramper Tobi said:

Der er forskel på vis en løber ud foran dig, og vis du køre direkte en i en,  Du kunne sagtens have undviget mig uden der var sket noget men vælger og køre direkte ind i mig, Så det er fuldkommen din egen skyld, I virkeligheden vis der går en på vejen køre du også uden om du køre ham jo ikke bare ned?, Læs reglerne og forstå dem :), Som sagt har jeg sagt en regl der hentyder til her og det er 1.2 Der siger det er et krav og bruge sin sunde fornuft den brugte du så ikke :)

du kan ikke sammenligne irl med gmod.

og desuden så vælger du at løbe ud og stille dig foran min bil vilket er din egen skyld du bliver kørt ned du kunne have undgået det hvis du ikke havde gjort det

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Spider pig said:

du kan ikke sammenligne irl med gmod.

og desuden så vælger du at løbe ud og stille dig foran min bil vilket er din egen skyld du bliver kørt ned du kunne have undgået det hvis du ikke havde gjort det

Jeg løber efter din bil du laver så en uvending og smadre direkte en i mig står næsten helt over ved Fortorvet, Så stadig ikke en god nok grund til og køre mig ned på den måde

1 minute ago, Spider pig said:

du kan ikke sammenligne irl med gmod.

 

Nej det kan man ikke men man kan sætte en situation op som jeg gør, Fordi lige meget hvad så var det cdm der unødvendigt og man ku ha gjort så meget andet istedet for og køre en ned.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Tramper Tobi said:

Jeg løber efter din bil du laver så en uvending og smadre direkte en i mig står næsten helt over ved Fortorvet, Så stadig ikke en god nok grund til og køre mig ned på den måde

send mig et billede af dine scene og mener også at der stod en bmw 503D politi bil (den nye bmw) i venstre side af vejen (er ikke sikker i dette)

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Dynn said:

Whoops. Byttede lige om på det. Lige meget hvad, vil den stadig kun vise din bil - og tramper er ikke inde.

nå...

10 minutes ago, Dynn said:

Whoops. Byttede lige om på det. Lige meget hvad, vil den stadig kun vise din bil - og tramper er ikke inde.

Men så vil du også kunne se om jeg kør tæt på fortovet eller om jeg køre længere mod midten :D

Link til kommentar
Del på andre sites

På 12/9/2017 den 5:14 PM , Spider pig skrev:

Men så vil du også kunne se om jeg kør tæt på fortovet eller om jeg køre længere mod midten :D

Da i begge er offline nu, ville det ikke være muligt.

(Glemte at poste dette tidligere.)

 

Men om ikke andet, tænker jeg ikke at det her er et større problem.

Du fik ban, for at bryde en regel. Ja, det var en lidt hård straf, men den er så også ovre nu.

I fremtiden tænker jeg, at du simpelthen bare må køre ordentligt.

Dog ville jeg nok heller ikke give så hård en straf, når noget lignende sker.

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Emoyly said:

Da i begge er offline nu, ville det ikke være muligt.

(Glemte at poste dette tidligere.)

 

Men om ikke andet, tænker jeg ikke at det her er et større problem.

Du fik ban, for at bryde en regel. Ja, det var en lidt hård straf, men den er så også ovre nu.

I fremtiden tænker jeg, at du simpelthen bare må køre ordentligt.

Dog ville jeg nok heller ikke give så hård en straf, når noget lignende sker.

Men han gik stadig ud foran mig og kørte i min side af vejen kan ikke se hvordan jeg har kørt dårlig

Og hvis jeg går online vil i så kunne se det?

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige nu, Spider pig skrev:

Men han gik stadig ud foran mig og kørte i min side af vejen kan ikke se hvordan jeg har kørt dårlig

Ja, det siger du jo.

Som Tramper Tobi siger:

På 12/9/2017 den 5:01 PM , Tramper Tobi skrev:

Jeg løber efter din bil du laver så en uvending og smadre direkte en i mig står næsten helt over ved Fortorvet, Så stadig ikke en god nok grund til og køre mig ned på den måde

 

Du fremviser jo ingen beviser på din påstand, og Tramper Tobi er jo uenig i hvad du siger.

Jeg tænker ikke, at vi kan komme meget længere med denne klage, da der jo som sådan ikke rigtigt er noget hold i den.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.