Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Anders BreivikxD


Anders Mat

Recommended Posts

----------------------------

Ingame navn: Anders BreivikxD
SteamID: STEAM_0:0:33117878
IRL fornavn: Nicklas
Alder: 15

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har kørt lidt af forskellige slags spille servere såsom Minecraft,GMOD,CS. Der har jeg været en del af den administrative linje og hjulpet en masse så har en masse erfaring med det administrative.  

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg mener selv jeg kan påvirke Stavox og sørge for at det bliver en endnu bedre server end den allerede er ved at bidrage som Staff. Jeg ville rigtig gerne vise hvad jeg dur til og have en indflydelse på andres RP og sørge for at folk har det godt og får den hjælp de skal have jeg ville gerne hjælpe så mange som muligt men sørge for at den case jeg er igang med bliver afsluttet ordenligt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Jeg mener selv jeg har styr på ULX da jeg bland andet har kørt egen gmod server og hjulpet nogle andre servere. Jeg kender de basale command's såsom !menu !goto !bring og meget mere. den måde jeg fortolker ULX på er et admin redskab men også en menu du kan bruge som normal spiller jeg ved også servern har deres eget carban system som er !cb. 

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Jeg bruger en Blue Yeti som Mikrofon så lyd kvaliteten ville være i top. Jeg mener selv jeg er god til at formulere mig selv og hvis der skulle ske et problem ville jeg til hver en tid kunne skrive og formulere på samme måde som at snakke. 

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Jeg har mulighed for at være på ved 14-15 tiden hverdag også til 23:00 om aftnen også nogle gange kl 5-6 om morgen. jeg bruger ca 90% af weekenden på at side og spille så har en masse spilletid at udnytte.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Jeg er en meget let person at snakke med og let at forstå. Jeg er typen som altid skal høre en historie fra 2 sider før jeg foretager mig en handling da det skal være en fair straf hvis der skal foretages en straf. Jeg ville altid sørge for at tage den rette beslutning og sørge for at folk har det godt. Jeg ville være rigtig aktiv men samtidig spille RP. Jeg er normalt god til at fremkalde et lille grin eller smil i folk hvis de har haft en dårlig dag men selvfølgelig har jeg også en seriøs side. Situations fornemmelse er jeg også god til at foretage mig for.

----------------------------

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.