Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Ansøgning - SmokeEditz


Pebernød

Recommended Posts

 

Ingame navn: SmokeEditz

 

SteamID: STEAM_0:0:192532552

 

IRL fornavn: Christian

 

Alder: 13

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Nej ikke rigtigt, har kun vidst hvordan man var admin i forskellige spil. Har aldrig selv været, men har heller ikke ansøgt det store.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg synes rigtig godt om Stavox. Har spillet herinde rigtig meget på både evo og rockford. Jeg er sygt aktiv, jeg sidder nogengange til kl 6(fra nat til morgen) på weekenderne.. Så det vil jo være en fordel. Jeg hjælper mange nye, f.eks. hjalp jeg en ny person og gav ham 30k og forklarede ham reglerne og hjalp ham med et job. Jeg ved en hel del om Stavox og har erfaring med at spille og være hurtig på tasterne. Vil helt sikkert være aktiv det meste af tiden, for jeg vil rigtig gerne hjælpe så mange folk så muligt. Mange sagde også det var en super god ide at ansøge. Har sygt mange venner fra stavox og får nye hver dag. 

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Har ingen erfaring med ULX, men er ret så hurtig til at forstå ting, så jeg regner med at kunne lære det den første dag. Tror ikke det kommer til at være et problem. Her er nogle jeg kan: !jail !bring !cb !xban

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Bruger min mic meget… Måske lidt for meget. Har en grim tone, men den vil selvfølgelig blive pakket væk med det samme. Og så slem er min tone heller ikke bare rolig. Er ret god til at forklare ting til folk og vil helt sikkert kunne komme til at forklare ting fornemt som staff.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Har fri ret tidligt fra skole de fleste dage og kan være på hele min fritid. Og i weekenderne kan jeg være på næsten 24/7.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nogen siger jeg er en troller, men fatter hat af det for jeg tager faktisk alt rp seriøst. Og kan være seriøs til al’ tid. Tror ikke folk mener det...

Link til kommentar
Del på andre sites

På 13/9/2017 den 7:51 PM , ZlaskeDrengen skrev:

-Rep

 

Laver ikke andet end at trolle rundt i sin bil

(ikke fordi jeg ikke selv gør det)


Irreterer mig og mine venner over ts med heletiden at gå ind og ud af chatten og sige "I har et dårligt gang"

 

Du troller for meget til at jeg kunne se dig som en del af Staff Teamet.

Har aldrig sagt noget om jeres gang eller joinet din ts? Løgn gange tusinde??? Hvad der er mere sjovt er at du ligger selv og nos abuser og køre skidt. Synes du skal tage en slapper min ven.

Link til kommentar
Del på andre sites

29 minutes ago, SmokeEditz said:

Har aldrig sagt noget om jeres gang eller joinet din ts? Løgn gange tusinde??? Hvad der er mere sjovt er at du ligger selv og nos abuser og køre skidt. Synes du skal tage en slapper min ven.

Så du har ikke joinet ts, imens mig og malthe snakket, flere gange?. Hvorfor lyver du?.

 

Indrømmer selv, at jeg kører skidt men ikke fordi du ikke selv kører af H til!.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.