Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning - Henrik Andersen


Henrik Andersen

Recommended Posts

       --------------------------------Henrik Andersen's Staff ansøgning --------------------------------

Ingame navn: Henrik Andersen

 

SteamID: STEAM_0:0:212786989

 

IRL fornavn: Alexander Andersen

 

Alder: 14

          

   

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?:

    -Ja, jeg har tidligere erfaring med staff jobs og jeg er god til at tage presset situationer og mange andre slags.

 

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

    -Jeg skal være en del af staff-teamet fordi

 

Jeg elsker virkelig at hjælpe folk.

-Jeg har styr på alle regler

-Jeg har styr på mit RP.

-Jeg syntes selv jeg opfører mig pænt inde på jeres server.

-Jeg er virkelig god til at håndtere pressede situationer.

-Jeg har spillet på serveren længe og kunne godt tænkte at gøre en forskel for serveren.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

    -Ja, jeg har haft kendskab med ULX fra en anden server og jeg syntes selv jeg kender hele ULX meget godt og kan de fleste ting i ULX menuen.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

    -Ja, jeg syntes at jeg er god til at formulere mig selv skriftligt og mundligt men alle har jo deres egne holdninger til alt. Ja jeg bruger også min mic meget in game og der er jeg ihveriflad god til at formulere mig mundligt.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

------------------Skema------------------

-Mandag: 15:45 - 21:00- senere.

-Tirsdag: 14:45 - 21:00- senere.

-Onsdag: 15:45 - 21:00- senere.

-Torsdag: 15:45- 21:00- senere.

-Fredag: 14:45 - 01:00- senere.

-Lørdag: 09:30 - 01:00- senere.

-Søndag: 09:30 - 21:30- senere.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

    -Jeg er en meget arbejdsom, hjælpsom,sjov og moden, ellers syntes jeg selv jeg har sagt alt hvad i skal vide.

   

    Kh Alexander Andersen - Henrik Andersen

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.