Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning -LalleO


Lasse O

Recommended Posts

10 hours ago, Mikk said:

+REP

 

Super flink.

Kan reglerne.

Mega imødekommende.

 

Mvh Mikk..

Mange tak Mikk <3

1 hour ago, Anonymous WTF (DK) CSGOFade.Net said:

-REP

 

-Tagar ikke RP seriøst

-Flabet

-Føler ikke du har udfyldt/ svaret nok på spørgsmålene
-Umoden

-Så det du siger er at man skal tage RP seriøst 100% altid fordi ja jeg kan godt bare lalle rundt men når det kommer til tingene så  tager jeg det seriøst 

-Hvis du læser så arbejder jeg på ikke og være flabet og det er der stor fremskridt i 

-Det er så din mening 

Men ellers tak fordi du ville give mig din side af om jeg skal være Staff eller ej

//LalleO

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Ligenu lægger du ord i min mundjeg aldrig har sagt. Jeg skrev bare at du ikke tager RP seriøst, men at du vælger at se på det som at jeg har skrevet at "man SKAL tage RP 100% seriøst" jeg mener bare de gange jeg har mødt dig ingame (vilekt er MANGE gange) har du enden sidet og sagt dumme ting som kan tages som racistme eller anden form for stødene ord. Så til en anden gang ladvær met at whine over at der er en der skriver "-REP" på din staff ansøgning, og begynd at lægge ord i personens mund, det gør ikke lige frem at der er flere der vil acceptere din ansøgning...

 

-Anonymous (DK)

Link til kommentar
Del på andre sites

On 13/9/2017 at 10:34, Anonymous WTF said:

Ligenu lægger du ord i min mundjeg aldrig har sagt. Jeg skrev bare at du ikke tager RP seriøst, men at du vælger at se på det som at jeg har skrevet at "man SKAL tage RP 100% seriøst" jeg mener bare de gange jeg har mødt dig ingame (vilekt er MANGE gange) har du enden sidet og sagt dumme ting som kan tages som racistme eller anden form for stødene ord. Så til en anden gang ladvær met at whine over at der er en der skriver "-REP" på din staff ansøgning, og begynd at lægge ord i personens mund, det gør ikke lige frem at der er flere der vil acceptere din ansøgning...

 

-Anonymous (DK)

Altså jeg tænker bare vi lukker den her jeg har fået dit svar og det er jeg glad for 

 

//LalleO

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.