Hop til indhold
Stavox

[Afslået] Staff Ansøgning -LalleO


Lasse O

Recommended Posts

Før du læser: Skal du have mange tak fordi du vil bruge lidt af din tid på og læse den her Ansøgning <3

Ingame navn: LalleO

SteamID: STEAM_0:1:187812816

 

IRL fornavn: Mit rigtige navn er Lasse.

Alder: 14 Men jeg bliver snart 15.

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Ja jeg har været superadmin inde på en anden server så ja jeg har det lidt erfaring med det kan man da sige.

 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:
Grunden til jeg skal være med i Staff Teamet er 

-Jeg kan mange af reglerne
-Jeg er god til at holde hovedet koldt
-Jeg er god til og håndtere Cases

-Jeg er ligeglad med og blive svinet til så ville jeg FX sige “Hey tag dig lige lidt sammen og holde en god tone”

-Jeg er altid glad og har et smil på læben 

-Jeg vil gerne det bedste for alle spillerne 

-Jeg vil gerne hjælpe spillerne med og forklare dem hvad de skal gøre bedere næste gang så den samme fejl ikke sker igen

-Jeg holder ikke med mine venner i cases så er ligeglad med og straffe dem hvis den anden part har ret 

-Jeg høre altid hvad begge parter har at sige
-Jeg er villig til at stoppe mit RP for at tage en case

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Som sagt har jeg jo vært Superadmin før så ja jeg har rimelig godt kendskab til ULX. Men det kan dog altid blive bedere

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Jeg jeg syntes selv jeg er god til og formulere mig selv

 

Bruger du ofte din mic?: Ja jeg bruger stort set altid min mic

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?: Altså 

Mandag: Der har jeg hockey men er på om aftnen

Tirsdag: Som relt på hele dagen med mindre jeg skal noget 

Onsdag: Der har jeg hockey men er på når jeg kommer hjem fra skole og efter hockey 

Torsdag: Har jeg hockey men er på når jeg kommer hjem fra skole og efter jeg har vært til hockey 

Fredag: Som relt på hele dagen men er dog lidt usikker på hvad jeg skal 

Lørdag/Søndag Er usikker med hendsyn til kampe. Men ellers er jeg på det meste af tiden 

 

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

-Jeg skal nok lige læres op i det cases system i har men det kommer jo med tiden.
-Jeg er fra Aalborg i Nordjylland.

-Jeg er 03’er.

-Født den 8/3 2003.
-Ja jeg har dog en lidt dårlig tone men den arbejder jeg på og ændre og jeg vil sige at den er ved og blive ændret 

-Jeg skal dog lige læres ind i jeres case system men er meget lærerig så det skal nok komme

 

Ellers andet i vil vide så spørg ind er meget åben  

 

 
Fortsæt god dag ;)

 

-Lasse AKA LalleO

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutes ago, Bims said:

+Rep

 

Flink en

Moden

Hyggelig

Meget meget imødekommende

 

Hel & løk 

// bims

Mange tak Bims <3

7 minutes ago, OpK said:

+REP

  • Moden
  • Aktiv 
  • Kan regler, god til rp
  • Godt fyld på ansøgning

// OpK

Tak OPK <3

7 minutes ago, Brian * Zypress.eu said:

+Rep 
-Moden
-Meget stille og rolig
-opføre sig moden 
-bare hans rp er lige som det skal være
- held og lykke 

 

Tak Brian <3

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Lalle said:

-REP

sygt flabet 

Bliver hurtigt sur så kan ikke fårstå at du skriver dette?

Fik ban for ik så lang tid siden 

Ja det har jeg snakket med NormaNN om

Flabet vil jeg ikke selv sige og hvis du også læser så skriver jeg at jeg arbejder med det

Det der med og blive hurtigt sur det bliver jeg ikke mere 

Men ellers tak fordi du game mig din mening ;) 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

5 minutes ago, ItzRmc [Ralle] said:

+REP

Fucking sjovt at spille med

God til RP

Ser dig aldrig i jails osv.

Mange tak Ralle <3

 

8 minutes ago, Toby Pedersen said:

+REP

  • Lyder som en flink, venlig og moden person
  • God ansøgning

Held og lykke

 

// Toby

Tark Toby <3

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Han er legit en af de eneste jeg har oplevet der rent faktisk fatter hvordan man skal RP og hvordan man skal håndtere sig selv som adminstrator, tidligere kollega fra en anden server og har altid haft et grin med smuksakken her. Udover det behøver man ikke og skal spilde tid på at oplære ham som adminstrator i det han har meget erfaring som admin og især, når det gælder DarkRP. Syntes med al respekt, at i skal give ham en chance på jeres server. Tror næppe i ville fortyde det.

 

Held og lykke med det Lalle!

 

+REP

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, KlunkeN said:

Han er legit en af de eneste jeg har oplevet der rent faktisk fatter hvordan man skal RP og hvordan man skal håndtere sig selv som adminstrator, tidligere kollega fra en anden server og har altid haft et grin med smuksakken her. Udover det behøver man ikke og skal spilde tid på at oplære ham som adminstrator i det han har meget erfaring som admin og især, når det gælder DarkRP. Syntes med al respekt, at i skal give ham en chance på jeres server. Tror næppe i ville fortyde det.

 

Held og lykke med det Lalle!

 

+REP

Mange tak Niko <3

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.