Hop til indhold
Stavox

[Solved] Eddy Staff klage


Breaky

Recommended Posts

Dit ingame navn: Breaky x
Staff ingame navn: EDDY
Dit SteamID: STEAM_0:1:78550049
Staff SteamID: STEAM_0:0:22932706
Forklar situationen: Okay så det starter med mig og mine 2 venner Smoke og Måge vi kører lidt ind i hinanden hvor vores bil så glitcher hvor, Jeg dør og Måge dør. Så kommer Eddy så og giver mig og Måge carban i 4 dage for at næsten lave mass cdm. Men der skete ikke noget ved andre folk plus vi vidste ikke at bilerne ville glitche sådan der da jeg ikke har oplevet det før. Syntes det er lidt irriterende at jeg ikke kan køre bil i 4 dage pga en glitch som jeg havde 1 sekundt til at reagere på.
Bevis: http://plays.tv/video/59a2a75641b069f7bd/staff-klage-bevis-

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Svar til Breaky

 

Omhandler klage over Cban

 

I vælger at køre mega rådden inde i byen. Hvor I burger nitro ind i hinandens biler hele tiden. Som ender med at de glicher ind i hinanden. Da de glicher ind i hinanden, går bilerne helt amok. Og er ved at slå flere personer ihjel. Da jeg har set det hele. Skynder jeg mig at slette dem, inde det ender i mass CDM
Så synes jeg mangler et tak for mit heltemod.

 

Du vælger at troll inde på serveren. Og derfor må du tage din straff for dit troll

 

Synes dit carban er helt iorden. Og går ikke med til at fjerne det.

 

- EDDY

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.