Hop til indhold
Stavox

[Solved] Staff klage - Thomads


Spider pig

Recommended Posts

Dit ingame navn: Spider pig

Staff ingame navn: Thomads

Dit SteamID: STEAM_0:1:82044587

Staff SteamID: STEAM_0:0:63243162

Forklar situationen: Okay det der sker er at Merlin skyder på mig (uden grund) jeg kalder så admin på det hvorpå merlin bare siger der var forsjov merlin står så på min bil jeg bakker så tilbage og frem for at køre merlin ned for hvis merlin må skyder på mig "forsjov" som han sagde kan jeg vel også køre ham ned så siger thomads at det må jeg ikke giver mig carban i 15 min og jail i 300 sekunder uden at returne merlin og uden at give merlin jail for at skyde på mig uden grund ( mig og merlin er i samme gang)

Bevis: tænker ikke der er brug for noget

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

Som der står i gangreglerne

Citat

Som gang-medlemmer kan I:

  • Komme til assistance under raid defense, altså hjælpe din gang member mod raiders selvom I ikke baser sammen.
  • Hjælpe dine gang members med at få deres biler tilbage fra et carjack (ikke fra politi- og mekaniker-konfiskering medmindre du er tilføjet som synlig bilejer.)
  • Forhindre carjacks mod dine gang medlemmers biler (ikke tilladt imod politi/mekaniker)
  • Hjælpe dine gang members mod kidnaps o. lign.
  • Dræbe hinanden, så længe at det ikke bryder andre regler, eller forstyrrer andres RP. NLR tæller stadig, og du kan derfor heller ikke få dine ting returnerede af en admin. Hvis du ikke gider at skydes af dine gangmembers, må du kicke dem ud af ganget, eller selv forlade det.

 

Dette vil sige, at hvis i er i samme gang, må i gerne dræbe hinanden med våben, biler osv., så længe at det ikke forstyrrer andre.

Dette gør dog også, at du ikke burde blive jailet for at dræbe Merlin, medmindre det jo forstyrrede andre folks rp.

Vil dog gerne høre @Thomadss perspektiv, da det jo er ham klagen ligger på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes ikke, at det er refærdigt, at du kører Merlin over med en bil, og hermed bruger din bil som et våben imens vi er i case. Du var godt klar over, at vi stod og diskuterede hvor vidt det var rimeligt at Merlin havde skudt på dig, og så vælger du at køre ham over inden vi når at få færdiggjort jeres case.

Mht. til det Emoyly har skrevet, går / gik jeg ud fra, at denne regel stadigvæk gjaldt, selvom i er i gang sammen:

Quote

1.15: Bilen er et transportmiddel, ikke et våben. Det er tilladt at køre rundt i den. Kører du en spiller ned med vilje resulterer det i carban. Dette gælder også, hvis du bruger den som våben. Det eneste tilfælde hvor det kan blive retfærdiggjort, er hvis en person går ud foran dig, og du ingen mulighed har for at undvige.

Dvs. at man, som nævnt, godt kan dræbe hinanden, men bilen skal stadigvæk ikke bruges som våben, idet det er et transportmiddel. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Emoyly said:

Du må som en person i et gang gerne cdmme dine gangmates. Så længe det ikke forstyrrer andre folks RP.

Ja og der forstyrede ingen folks rp så derfor forstår jeg ikke mit jail og carban (grunden til at jeg kaldte admin til at starte med er fordi jeg ikke er van til at være i gang med merlin)

Link til kommentar
Del på andre sites

14 hours ago, Spider pig said:

Ja og der forstyrede ingen folks rp så derfor forstår jeg ikke mit jail og carban (grunden til at jeg kaldte admin til at starte med er fordi jeg ikke er van til at være i gang med merlin)

Det forstår jeg ikke helt - Så kaldte du admin på et falsk grundlag, idet han gerne må dræbe dig?

 

Jeg tror, at jeg har misforstået reglerne ift:

Quote

Dræbe hinanden, så længe at det ikke bryder andre regler, eller forstyrrer andres RP

 

Jeg har tolket "eller" som et "hverken bryde andre regler eller forstyrre andres RP", idet det faldt mig naturligt, at man selvfølgelig ikke må køre andre ned, da reglerne for CDM er meget udførlig (samme kælder med propkills):

Quote

[...]Kører du en spiller ned med vilje resulterer det i carban[...]

Det skal også nævnes, at du kørte ham ned i andres tilstedeværelse, idet der var igangværende byggerier bag jer, og vi befandt os lige ude for tunnellen fra byen af. Det var altså ikke på en øde / privat lokalisation. 

Link til kommentar
Del på andre sites

4 hours ago, Thomads said:

Det skal også nævnes, at du kørte ham ned i andres tilstedeværelse, idet der var igangværende byggerier bag jer, og vi befandt os lige ude for tunnellen fra byen af. Det var altså ikke på en øde / privat lokalisation. 

Ham der byggede bag os var kagen som også er i gang med mig og merlin og der var ikke andre spillere i nærheden en merlin,kagen,dig.

og at jeg kaldte admin var på en måde uden grund ja kan jeg godt indrømme men jeg plejer ikke og være i gang med merlin og kaldte derfor admin men indså efter det hele at vi er jo enlig i gang sammen så vi har ikke gjort noget forkert

Og vi kan da lige spørge om det ikke var @Kagen der byggede et bygning til en bank og nu når vi er igang kan vi vel også spørge ham om vi ikke er i samme gang (Systema)

Link til kommentar
Del på andre sites

21 timer siden, Spider pig skrev:

Ham der byggede bag os var kagen som også er i gang med mig og merlin og der var ikke andre spillere i nærheden en merlin,kagen,dig.

og at jeg kaldte admin var på en måde uden grund ja kan jeg godt indrømme men jeg plejer ikke og være i gang med merlin og kaldte derfor admin men indså efter det hele at vi er jo enlig i gang sammen så vi har ikke gjort noget forkert

Og vi kan da lige spørge om det ikke var @Kagen der byggede et bygning til en bank og nu når vi er igang kan vi vel også spørge ham om vi ikke er i samme gang (Systema)

 

2 timer siden, Thomads skrev:

^ Jeg husker ikke, hvem der stod og byggede, kun at det var på en tæt befærdet vej ind og ud af byen.


Jeg føler at Thomads' valg om at give dig car ban, giver god mening. Til en anden gang, må du bare passe lidt bedre på hvem du cdm'er, og hvem der ser det.

Jeg tænker bare at vi lukker den her, da jeg ikke ser hvordan vi kan komme ret meget videre med den.

Hvis der er mere i gerne vil tilføje, er I begge velkomne til at kontakte mig enten her på forum, eller over TS.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.