Hop til indhold
Stavox

[Solved] staff klage emoyly


msn gaming

Recommended Posts

Dit ingame navn: msn gaming
Staff ingame navn:emoyly
Dit SteamID:STEAM_0:1:148860149
Staff SteamID:STEAM_0:0:56939043
Forklar situationen:jeg er i en case adminen snakker og jeg lytter han siger at jeg løber efter en med vilje det mener jeg ikke jeg gjøre så får jeg jail og mens jeg prøver at sige noget tper han væk han kommer så igen fordi jeg skriver han siger han har lyttet men det har han ikke iføjle mig selv
Bevis: beviset er at han selv har sagt at han gik væk med vilje 
Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

Tak for at give din mening til kende. Vi forsøger hele tiden at forbedre vores arbejde.

For at få mest ud af din klage, beder vi dig være sikker på, at du har inkluderet alt nødvendigt information, samt fulgt den påkrævede skabelon.


Staff-klage håndteres af Willy

Link til kommentar
Del på andre sites

8 minutter siden, msn gaming skrev:

jeg er i en case adminen snakker og jeg lytter han siger at jeg løber efter en med vilje det mener jeg ikke jeg gjøre så får jeg jail og mens jeg prøver at sige noget tper han væk han kommer så igen fordi jeg skriver han siger han har lyttet men det har han ikke iføjle mig selv

Jeg jailede dig i 300 sekunder, da du forklarede mig hvordan du havde stoppet en person uden nogen grund.

Derefter, begynder du så at tale om, hvordan at han jo skulle arrestes, da han jo havde et våben fremme. Det er jo selvfølgeligt rigtigt, men da han først tog våbnet frem, efter du havde stoppet ham uden grund, ændrer det jo ikke på din situation. Du sagde ordret til mig at der "ikke var nogen specifik grund" til at du stoppede ham.

11 minutter siden, msn gaming skrev:

Bevis: beviset er at han selv har sagt at han gik væk med vilje

Ja, jeg gik fra casen, da du blev ved med at snakke om, hvordan han skulle arrestes, da det jo faktisk var komplet irrelevant i situationen. 

Du blev jailed for at bryde en regel, som du selv fortalte mig at du brød. Jeg lyttede til alt du sagde, indtil at du begyndte at fable om, hvordan at han skulle arrestes, da han havde våben fremme, efter at du jo sådan set allerede havde stoppet ham.

Med andre ord, valgte jeg at gå fra casen, da du jo bare begyndte at tale om noget komplet irrelevant.

Link til kommentar
Del på andre sites

35 minutter siden, msn gaming skrev:

a, jeg gik fra casen, da du blev ved med at snakke om, hvordan han skulle arrestes, da det jo faktisk var komplet irrelevant i situationen.  det passer ikke jeg sagde at det var random at jeg gik forbi han 

 

Jeg gik da du begyndte at fable om, at det var fair han skulle arresteres. 

Du fortalte mig at du random gik forbi ham, ja. Udover det, fortalte du mig også, at du valgte at stoppe ham "uden nogen specifik grund". Det var jo også derfor jeg jailede dig.

Jeg lyttede til alt det relevante du fortalte mig, og gik som sagt først, da du begyndte at snakke udenom.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.