Hop til indhold
Stavox

[Solved] Om morgenen på Stavox


Subtunate

Recommended Posts

Kan man måske få en admin på om morgenen, det er bare at man oplever at blive skudt lige når man spawner af politiet og andre og det sker hver gang om morgnen, jeg er godt klar over at jeg bare kan lad vær med at spille på stavox om morgnen, men syntes det er lidt træls at folk slipper af med det på den måde, i skal jo tænke på at de prop pusher sindsygt.

Så er det måske noget i vil kigge på?

Link til kommentar

Her i ferien har jeg tit været inde tidligt om morgenen inden jeg gik i seng fordi der var mange spillere online. Jeg var ved at falde i søvn for alle stod i deres baser og lavede weed mens politiet kørte rundt. Jeg blev der indtil folk begyndte at logge af. Hvis du ser nogle bryde reglerne sent om aftenen/tidligt om morgenen og der ikke er nogle staff online. Prøv da at tjekke og de om der er en staff online på forum hvis der er det så prøv at skriv i chat boxen at der mangler en admin på den server. Eller tag beviser og lav en ban request da vi ikke kan være online 24/7 da det er et frivilligt arbejde :D

Link til kommentar
11 hours ago, Guzern said:

Så set du siger er, at hvis du var staff ville du stå op hver morgen klokken 4 for at kigge ud i luften på Stavox?

Yep, men jeg vil nok kun kigge hvis der er folk inde.

10 hours ago, OpK said:

Det er ikke alle der er natteravne. Staffs har også et normalt liv at passe

Ja det ved jeg godt, jeg fik svar om at jeg skulle report det så det er nok det jeg vil gøre.

Link til kommentar

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.