Zenoxxi Skrevet November 1, 2015 Del Skrevet November 1, 2015 Hej Stavox Members. Jeg ville gerne dele min Auto Gunshop: Kode: @name Auto Gunshop Version 3.0 @inputs EGP:wirelink User:entity R1 R2 R3 R4 R5 R6 R7 R8 @outputs U1 U2 U3 U4 U5 U6 U7 U8 @persist ################# ##Vaaben Priser## ################# V1 = 1100 #AK47 V2 = 2000 #M82 V3 = 900 #M4A1 V4 = 850 #G36C V5 = 1550 #M14 V6 = 900 #KS-23 V7 = 1050 #MP5 V8 = 700 #Deagle EGP:egpClear() EGP:egpRoundedBox(1,vec2(70,70),vec2(100,100)) #AK47 EGP:egpRoundedBox(2,vec2(195,70),vec2(100,100)) #M82 EGP:egpRoundedBox(3,vec2(320,70),vec2(100,100)) #M4A1 EGP:egpRoundedBox(4,vec2(445,70),vec2(100,100)) #G36C EGP:egpRoundedBox(5,vec2(70,440),vec2(100,100)) #M14 EGP:egpRoundedBox(6,vec2(195,440),vec2(100,100)) #KS-23 EGP:egpRoundedBox(7,vec2(320,440),vec2(100,100)) #MP5 EGP:egpRoundedBox(8,vec2(445,440),vec2(100,100)) #Deagle EGP:egpText(9,"Velkommen til min Gunshop",vec2(25,125)) EGP:egpColor(9,vec(255,255,255)) EGP:egpSize(9,40) EGP:egpText(10,"Rod = Ikke Paa Lager",vec2(175,175)) EGP:egpColor(10,vec(255,0,0)) EGP:egpText(11,"Gron = Paa Lager",vec2(190,200)) EGP:egpColor(11,vec(0,255,0)) EGP:egpText(29,"Tak fordi du handlede hos mig xD",vec2(35,300)) EGP:egpText(30,"<->CasperDK",vec2(400,0)) EGP:egpText(31,"Version 3.0",vec2(0,0)) EGP:egpText(13,"AK47",vec2(35,30)) EGP:egpText(14,"M82",vec2(167,30)) EGP:egpText(15,"M4A1",vec2(285,30)) EGP:egpText(16,"G36C",vec2(410,30)) EGP:egpText(17,"M14",vec2(40,400)) EGP:egpText(18,"KS-23",vec2(155,400)) EGP:egpText(19,"MP5",vec2(290,400)) EGP:egpText(20,"Deagle",vec2(400,400)) EGP:egpText(21, V1+ " DKK",vec2(35,80)) EGP:egpText(22, V2+ " DKK",vec2(165,80)) EGP:egpText(23, V3+ " DKK",vec2(295,80)) EGP:egpText(24, V4+ " DKK",vec2(415,80)) EGP:egpText(25, V5+ " DKK",vec2(35,450)) EGP:egpText(26, V6+ " DKK",vec2(165,450)) EGP:egpText(27, V7+ " DKK",vec2(285,450)) EGP:egpText(28, V8+ " DKK",vec2(415,450)) EGP:egpSize(13,30) EGP:egpSize(14,30) EGP:egpSize(15,30) EGP:egpSize(16,30) EGP:egpSize(17,30) EGP:egpSize(18,30) EGP:egpSize(19,30) EGP:egpSize(20,30) EGP:egpSize(21,20) EGP:egpSize(22,20) EGP:egpSize(23,20) EGP:egpSize(24,20) EGP:egpSize(25,20) EGP:egpSize(26,20) EGP:egpSize(27,20) EGP:egpSize(28,20) EGP:egpSize(29,30) ################ ##Money System## ################ function number wirelink:egpButton(Idx:number,Ply:entity,TopLeft:number) { TL = This:egpPos(Idx) - This:egpSize(Idx) / 2 * (TopLeft ? 0 : 1) BR = This:egpPos(Idx) + This:egpSize(Idx) / (TopLeft ? 1 : 2) Cur = This:egpCursor(Ply) return inrange(Cur, TL, BR) } if(moneyClk("AK-47")){U1 = 1 timer("T",0)} if(moneyClk("M82")){U2 = 1 timer("T",0)} if(moneyClk("M4A1")){U3 = 1 timer("T",0)} if(moneyClk("G36C")){U4 = 1 timer("T",0)} if(moneyClk("M14")){U5 = 1 timer("T",0)} if(moneyClk("KS-23")){U6 = 1 timer("T",0)} if(moneyClk("MP5")){U7 = 1 timer("T",0)} if(moneyClk("Deagle")){U8 = 1 timer("T",0)} if(clk("T")){U1 = 0 U2 = 0 U3 = 0 U4 = 0 U5 = 0 U6 = 0 U7 = 0 U8 = 0} if(~User & User & EGP:egpButton( 1, User, 1 )&R1>0) {moneyRequest(User, V1, "AK-47")} if(~User & User & EGP:egpButton( 2, User, 2 )&R2>0) {moneyRequest(User, V2, "M82")} if(~User & User & EGP:egpButton( 3, User, 3 )&R3>0) {moneyRequest(User, V3, "M4A1")} if(~User & User & EGP:egpButton( 4, User, 4 )&R4>0) {moneyRequest(User, V4, "G36C")} if(~User & User & EGP:egpButton( 5, User, 5 )&R5>0) {moneyRequest(User, V5, "M14")} if(~User & User & EGP:egpButton( 6, User, 6 )&R6>0) {moneyRequest(User, V6, "KS-23")} if(~User & User & EGP:egpButton( 7, User, 7 )&R7>0) {moneyRequest(User, V7, "MP5")} if(~User & User & EGP:egpButton( 8, User, 8 )&R8>0) {moneyRequest(User, V8, "Deagle")} if(R1>0){EGP:egpColor(1, vec(0,255,0))}else{EGP:egpColor(1, vec(255,0,0))} if(R2>0){EGP:egpColor(2, vec(0,255,0))}else{EGP:egpColor(2, vec(255,0,0))} if(R3>0){EGP:egpColor(3, vec(0,255,0))}else{EGP:egpColor(3, vec(255,0,0))} if(R4>0){EGP:egpColor(4, vec(0,255,0))}else{EGP:egpColor(4, vec(255,0,0))} if(R5>0){EGP:egpColor(5, vec(0,255,0))}else{EGP:egpColor(5, vec(255,0,0))} if(R6>0){EGP:egpColor(6, vec(0,255,0))}else{EGP:egpColor(6, vec(255,0,0))} if(R7>0){EGP:egpColor(7, vec(0,255,0))}else{EGP:egpColor(7, vec(255,0,0))} if(R8>0){EGP:egpColor(8, vec(0,255,0))}else{EGP:egpColor(8, vec(255,0,0))} Guide: 1. Find Expression 2 inde under wire i Q menuen 2. Kopier koden ind i e2, gem og sæt chippen et sted. 3. Spawn en EGP v3 Screen og wire e2'en og skærmen sammen 4. Sæt en User og en Ranger til hvert våben du sætter ind. 5. Wire nu Ranger og Useren sammen med chippen (Husk at wire dem efter rækkefølgen på våbene på skærmen. Rækkefølgen er Lodret. 6. Done, og klar til brug. Venligst ikke fjern mit navn fra skærmen! Tak. Billede: http://www.mediafire.com/download/woc5oeke2o65737/hl2+2015-11-01+16-00-34-96.png Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
BareMaxx Besvaret November 1, 2015 Del Besvaret November 1, 2015 Fedt Kommer til at bruge den meget til inspiration -Maxx0758 Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Kjelllll Besvaret April 3, 2016 Del Besvaret April 3, 2016 Ser fedt ud, men kan du forklare moneyClk til mig. Vil gerne lave min egen da jeg ikke kan lide at kopiere andres Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Jan T Besvaret April 16, 2016 Del Besvaret April 16, 2016 On 4/3/2016 at 12:08, Kjelllll said: Ser fedt ud, men kan du forklare moneyClk til mig. Vil gerne lave min egen da jeg ikke kan lide at kopiere andres moneyclk($arg) bliver triggeret hvis $arg er blevet accepteret. moneyRequest(Instanceof Player,Instanceof number,Instanceof string($arg)) Her er String $arg Link til kommentar Del på andre sites More sharing options...
Recommended Posts
Arkiveret
Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar