Hop til indhold
Stavox

[Afvist] Unban -Sokkeprutten


Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:1:94214747

Hvorfor skal du unbannes: Jeg har tænkt over mit Ban... Jeg var en id*ot da jeg var lille! Jeg tænkte ikke over RP eller Ban OSV. Gad godt lige at have en chance til. Ved godt det er et KÆMPE Ban jeg har fået (Så der er nok ik nogen chance) Men kan vi ikke lige give det en chance til? Nu har jeg altså tænkt MEGET over RP... Er Admin på Zypress og har været Mod - Superadmin på nogle andre servere som er lukkedet (Ultraweed-SuperAdmin + Mermaid-Mod) Gad godt komme ind og hygge mig som da jeg ikke var bannet. Syntes Stavox er en SINDSYG hyggelig Server. Sætter altså virkelig pris på hvis jeg får Unban. Så kan man lave syge Baser OSV. Det er også fedt der er 2 Maps / Servers. Hvis nu jeg bliver unbannet, vil jeg måske ansøge (Men det kommer jo måske ik' til at ske :mystery: Men giver det et forsøg. Fordi det er et forsøg værd) Nå men... Tror det var det:ass:

 

Hilsen: Sokkeprutten:lick:  

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:1:94214747

Grund: Forsøger at scamme sig til bil, lyver i case, tilsvining, proppush i case - no unban. hævede penge

Navn: Sibby

AdminID: STEAM_0:1:48016748 - Jimboe [manager] - Profil

Unban: Aldrig (Permban)

Banned: 27-08-16 13:49


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Emoyly

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.