Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - Taroux


Taroux

Recommended Posts

 

Ingame navn: Taroux

 

SteamID: STEAM_0:0:45530609

 

IRL fornavn: Toke

 

Alder: 15

 

Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: Jeg har været admin på omkring 4-5 CSS servere. Det er relativt lang tid siden at jeg var det, og derfor kan jeg heller ikke huske navnene på alle serverne. De er nok også lukket ned, da CSS ikke er et populært spil mere, men jeg kan huske en af serverne som hed “Matchgaming”. De havde 3-4 CSS servere og det var - Deathrun, Propwar/buildwar, Ba_jail og en ZW/Zombie War (er ikke sikker på om de kun havde 4 servere eller mere). Jeg var også mod inde på Stavox for godt og vel 6-8 måneder siden hvilket nok er det mest relevante. Da jeg var staff sagde jeg selv op, og blev ikke demoted.
 

Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?: Jeg har jo klart en fordel i, at jeg allerede har været staff en gang, og ved hvordan tingene fungere. Jeg har spillet inde på serveren i godt og vel 1,3k timer. Derfor har jeg også styr på reglerne, og kan spotte hvornår folk bryder dem. Nu hvor jeg har været staff før, ved jeg hvordan man fører en case. Jeg vil selvfølgelig altid prøve at se sagen fra begge sider, og prøve at komme frem til den rigtige konklusion, i mine cases. En blanding af, at jeg har så mange timer inde på serveren, og at jeg har været staff før, vil jeg mene det giver mig en klar fordel. Da jeg kender til reglerne, og det ikke er første gang jeg håndterer cases. Jeg har ikke noget imod at blive talt grimt til, det triggere mig ikke så folk, der bliver sure og ophidset, ville jeg kunne håndtere uden problemer. Jeg er også et godt valg, fordi jeg kan tage cases stille og roligt, og høre sagen fra begge sider. Derudover husker jeg også pænt godt, og kan måske stille nogle trick spørgsmål til dem, som jeg er i case med. Så kan jeg spotte en, der lyver ved at få ham selv til at sige sig selv imod. Altså at være en smule snedig i cases, og finde personen, der lyver. Nu har jeg det heller ikke sådan, at jeg bare vil få en case overstået så hurtigt som muligt, så jeg får et højere antal cases taget. Men vil derimod sørge for, at jeg når i mål med mine cases og de ikke bliver forhastet. Så at spillerne ikke har opfanget, hvad de har gjort forkert, men sørge for de har forstået, hvilke fejl de har begået. Altså altid være så tålmodig som muligt.

 

Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?: Ja, det har jeg, jeg har været staff før som sagt, og jeg kender alt det man skal bruge. (Med mindre der er kommet noget nyt siden da.) Tror jeg ikke der bliver nogle problemer med.

 

Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?: Jeg kan sagtens både tale og skrive flydende dansk, og jeg har også en mic, der bliver brugt så oftes som muligt. Da jeg mener at RP er 100 gange bedre når der bliver brugt en mic, i forhold til hvis man står og skriver. Så derfor bruger jeg den hele tiden.

 

På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

[Hverdage]
Ca fra kl. 16 til kl. 22

Note: Mandag, onsdag og fredag træner jeg fra kl 18-20

[Weekenden]
Når jeg får lettet mig fra sengen, til jeg engang beslutter mig for at gå i sengSå altså nok fra kl 12 - Et sted på natten
Note: Det er ikke sikkert, at jeg er på i alt den tid, men så kan jeg kontaktes, hvis der er behov for flere staffs.

 

Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?: Nej, synes at spørgsmålene dækker godt. Hvis du har nogle spørgsmål må du meget gerne stille dem. :) Og lige til sidst. hvis du mener, at du ikke har set mig, kan det være fordi, jeg spiller inde på Evo og knap så meget på Rockeren. Selvfølgelig vil jeg joine Rockeren, hvis der er behov for staff.

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Positiv Anbefaling 

 

- Du har stor kendskab til reglerne, som du viser respekt og følger

- Dit sprogbrug overfor andre spillere er blevet meget bedre

- Du er tidligere staff, og ved derfor hvordan man håndtere cases osv. 

 

Som folk nok ved har du haft en "Troll Periode", men vil faktisk sige, at du har forbedret dig drastisk på det sidste. Du har virkelig vist, at du gerne vil være staff. 

 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.