Hop til indhold
Stavox

[Accepteret] Staff ansøgning - ZeNoxXi


Zenoxxi

Recommended Posts

Ingame navn:  ZeNoxXi (Tidligere kendt som CasperDK)

SteamIDSTEAM_0:1:49765632

IRL fornavn: Casper

Alder: 16

 

  • Har du tidligere erfaring med administrative jobs i et spilcommunity?: 

Ja, det har jeg skam. Har været staff 2-3 gange før på Stavox. Har ikke været staff på andre servere udover min egen, da der simpelthen ikke findes andre gode rp servere... Min egen lukkede jeg, da jeg var en noob til alt dengang. Jeg har haft et par minecraft/CSS servere for år siden, som desuden var elendige. Så jeg vil mene, at jeg har en del erfaring, både fra Stavox før i tiden, men også bare generelt for de nuværende admins, og de situationer man en gang imellem kommer i.

Jeg har over 2100 timer på Stavox og over 4300 timer i Garry's mod, fordi jeg intet liv har. 

 

  • Hvorfor skal du være en del af staff-teamet? Hvorfor er du mere kvalificeret end andre ansøgere?:

Jeg vil mene, at jeg har større fordel da jeg har spillet på serveren i de sidste 3-4 år, og har virkelig kendskab til alle reglerne, maps (Rock og Evo), og hvordan man håndterer rigtig mange forskellige cases. Jeg kan sagtens være seriøs, når man virkelig skal, men også sagtens lave sjov med folk. Jeg vil altid yde mit bedste i cases, og sørge for at få den løst, så begge parter bliver tilfreds, så ved jeg godt, at det ikke altid vil være muligt, da vi alle jo har forskellige holdninger. Og hvis der er en, der får straf bliver begge parter nok ikke ligefrem tilfreds. Men i de situationer hvor det er muligt. Jeg har også en stor fordel, da rigtig mange kender mig i forvejen, og jeg kender rigtig mange. Selvfølgelig vil man komme ud i situationer, hvor en ny spiller joiner serveren, og hvis man lige ser ham bryde en regel eller 2, vil jeg selvfølgelig snakke med ham, og vurdere om straf er nødvendigt. Jeg har det sådan, at hvis personen skal have en straf, skal det være med et indblik i at personen ikke gøre det igen, og lærere af sine fejl. Hvis jeg kan se at personen har forstået det, er det ikke sikkert, at en straf er nødvendig. (Alt efter hvilke protokollere i kører efter). Jeg tager ikke forhastede beslutninger, da en case ikke bare er noget, der skal overståes, da når man vælger at blive staff, er der et vis ansvar.

 

Hvis folk ønsker at svine mig til, kan de gøre det så meget de vil, da jeg ikke vil blive sur eller aggresiv mod personen, jeg er en person der aldrig har været en aggresiv type, og råber ikke alt muligt om folk. Jeg er meget venlig, og vil med glæde gerne hjælpe folk, så længe de også er venlige overfor mig. Jeg vil altid være venlig og fair overfor folk, med det mener jeg, at jeg IKKE vil give straf efter om det er venner/gangmedlemmer eller en jeg ikke kan lide. Jeg vil helt klart prioitere cases over rp, da det jo er vigtigere, jeg vil ikke lade cases stå og hænge for længe (Rim)

 

  • Har du kendskab og/eller tidligere erfaring med ULX?:

Det har jeg skam, kender alle standard commands og er rimelig sikker på, at jeg også kender alle jeres commands, ellers regner jeg med at jeres !menu stadig virker. Udover det har jeg selv lavet custom commands, og rodet en del med ulx systemet.

 

  • Synes du selv du er god til at formulere dig skriftligt, såvel som mundtligt? Bruger du ofte din mic?:

Jeg synes jeg er god til at formulere mig, både skriftligt men også mundtligt. Hvis en person ikke har lyd, kan jeg sagtens skrive, da jeg skriver hurtigt og præcist. Dog foretrækker jeg at bruge min mikrofon, og vil selvfølgelig altid gøre i en case, da jeg ikke tror på, at man kan have en ordenlig samtale ved at skrive til hinanden. Desuden går det utrolig meget hurtigere, og man kan bedre vurdere om personen lyver eller ej. Jeg vil altid holde en ordenlig tone i cases, da det jo alligevel ikke nytter noget at begynde at hidse sig op

 

  • På hvilken tid af dagen har du mulighed for at være på? Har du f.eks. kun mulighed for at være på i weekenden?:

Lige pt, har jeg mulighed for at være på hver dag, jeg skal starte på noget skole her efter ferien, hvor mine tider vil være 8-15 hver dag, udover fredag hvor jeg får fri 11:30

Dog vil jeg specielt være aktiv i Weekenden, og typisk også langt ud på natten, da jeg ved, at der ikke altid er staff på om natten. 

 

  • Anden relevant information omkring dig, du synes vi skal vide?:

Jeg ejer serveren bedste gang (The Unknown) :what og er super god til E2.

Jeg er meget frisk, og bruger meget af min tid på at spille på Stavox, både tidligt om morgen, men også sent om aften. Jeg læser forum ret ofte, er til gengæld også ret aktiv på forum. Jeg har ingen former for sygdomme, eller besvær med noget. 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

+rep

- Var mega flink og hjælpsom sidste gang han var staff.

- Stadig mega flink og hjælpsom.

- Kan reglerne.

- Moden.

- Kan godt lave lidt sjov men også være seriøs.

- Laver for meget e2 :shitposting:

- Populær mellem spillerne.

 

- Maxx0758

#TheUnknown

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.