Hop til indhold
Stavox

[Solved] RP-chat.


Glymse

Recommended Posts

Hej stavox.

Min ide er, at skaffe os en ny RP-chat, altså en ny måde at skrive noget RP relateret.  Og det skal være ligesom det gamle /advert og det skal være gratis.

F.eks /RPchat Hvor er borgmesteren skal købe Gunlicense.

Håber, at i er enige.

 

                          -GlymseDK

Link til kommentar
Del på andre sites

3 minutes ago, Guzern said:

-rep 

 

-Folk brugte ooctil rp med gammel advert

 

-Reklamer er ikke gratis irl

 

-ville ikke gøre noget forskel.

 

//Guz

For det første, så har hans forslag ikke noget med reklamer at gøre. Det skal være en chat, hvor man udelukkende skriver om RP-relaterede ting. For det andet, så ville det gøre en stor forskel, da langt fra alle har mange penge, og for dem er 1000 kr. for at spørge om en simpel ting rigtig meget.

For det tredje, så forstår jeg ikke hvad du mener med, at "folk brugte ooc til rp med gammel advert" :surrender:

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvis du kan komme med et eksempel hvor det giver mening, for det eksempel du har givet giver ingen mening.

Vil du vide hvor borgmesteren er? PM borgmesteren!? Hvorfor skal vi alle sammen se på det? Vil du vide hvor der er en gundealer? Pm en gundealer.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Lige efter at det blev tilføjet lå jeg faktisk mærke til, at meget RP nemlig blev rykket over i OOC (Især sådan noget som "Hvem har min bil"). Fordi folk ikke gad at betale for de 1k hvis de alligvel bare kunne skrive i OOC. Fordi staff's gør jo ikke noget ved det, og så sparer de penge på den måde.

Mit forslag er måske i stedet for at lave en ny chat, så skulle staff teamet måske slå ned på det. Nu ved jeg godt, at jeg ikke er indblandet i staff, og ved ikke hvordan det ser ud med cases, så skal jeg selvfølgelig ikke spille klog på, men tror faktisk det ville løse det generelle problem med RP i OOC :D 

Link til kommentar
Del på andre sites

Just now, Taroux said:

Lige efter at det blev tilføjet lå jeg faktisk mærke til, at meget RP nemlig blev rykket over i OOC (Især sådan noget som "Hvem har min bil"). Fordi folk ikke gad at betale for de 1k hvis de alligvel bare kunne skrive i OOC. Fordi staff's gør jo ikke noget ved det, og så sparer de penge på den måde.

Mit forslag er måske i stedet for at lave en ny chat, så skulle staff teamet måske slå ned på det. Nu ved jeg godt, at jeg ikke er indblandet i staff, og ved ikke hvordan det ser ud med cases, så skal jeg selvfølgelig ikke spille klog på, men tror faktisk det ville løse det genrelle problem med RP i OOC :D 

Instant 300 sec jail xD

Link til kommentar
Del på andre sites

Hvem har min bil er ikke en grund til at få en "gratis" rpchat. Hvis du vil have alles opmærksomhed må du betale for det, ellers må du ud og lede. Det er præcis som i virkeligheden. Der findes heller ikke en eller anden gratis måde at få alles opmærksomhed på.

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.