Hop til indhold
Stavox

[Solved] Gang Pm?


Thofner

Recommended Posts

Hvorfor vil du lige frem pm dit gang for, frodi det er jo helt det samme som at skrive !g bob eller noget jeg har din printer, eller du kan jo også bare skrive pm bob jeg har dine printer, det er jo ikke det store jeg kan se hvad det skal gøre af forskel. Så hvis det var mig vil jeg nok sige at det ikke kommer til nytte på nogen måde.

 

-Jordbær

 

Link til kommentar
Del på andre sites

12 minutter siden, JordBærHjelm skrev:

Hvorfor vil du lige frem pm dit gang for, frodi det er jo helt det samme som at skrive !g bob eller noget jeg har din printer, eller du kan jo også bare skrive pm bob jeg har dine printer, det er jo ikke det store jeg kan se hvad det skal gøre af forskel. Så hvis det var mig vil jeg nok sige at det ikke kommer til nytte på nogen måde.

 

-Jordbær

 

Nej pm andre's gang for ar spørge armando family og de har printer man kan købe :) @I Eath You <3

Link til kommentar
Del på andre sites

On 7/6/2017 at 08:26, Højz said:

Jaja det var bare et lille mini forslag Joooo :

Man kan jo allerede bruge "!g Har i printere" Men så kunne man lave sådan en der popper op som i en PM hvor der står " GANG Chat"

Link til kommentar
Del på andre sites

4 timer siden, Højz skrev:

Ja. Lige nu kan skrive til sit eget gang (!g Heeej har i det godt?) så man også kan skrive til et andet gang (!Gangpm Armando Hej kan vi godt købe nogle printer af jer?)

Okay havde ikke lige læst det igennem

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.