Hop til indhold
Stavox

[Afvist] [Accepteret] Unban request [Yung Bear]


Daddy

Recommended Posts

______________________________

SteamID: STEAM_0:0:61312975

Hvorfor skal du unbannes: jeg har ikke haft nået at læse reglerne og jeg føler at Stavox er den bedste Danske Rp Server og vil derfor appelere for at en uges ban for probsurf + probkill selvom jeg ikke drabte nogen og jeg kun probsurfede en gang hvilket jeg anderkender var et rigtigt dårligt valg er lidt i overkanten især når det er mit første ban siden januar.

______________________________

Link til kommentar
Del på andre sites

  • Bot

BANDETALJER - STEAM_0:0:61312975

Grund: Prop surf - Prop kill

Navn: MC Donald

AdminID: STEAM_0:0:39323916 - Chuck Norris [junioradmin]

Unban: 03-06-17 22:58

Banned: 27-05-17 22:58


Dette er et automatisk svar. Din anmodning vil blive besvaret snarest muligt.

Kontrol af dit ban vil blive ført af: Marcus

Link til kommentar
Del på andre sites

Hej MC Donald.

 

Til at starte med vælger du at kaste rundt med en prop og slå en af dine venner ihjel. Der vælger jeg så at jaile dig i 600 sekunder så du kunne nå at læse vores regler hvilket jeg også sagde til dig at du skulle. Jeg vælger så at holde lidt øje med dig/jer da jeg syntes at i virkede som om at i ville begynde igen så snart du var ude af jail.

Så snart du var ude af jail vælger du så at prop surfe for at komme hurtigere op til dine venner igen. Det står klart og tydeligt i vores regler at vi ikke tolerere prop surf.

Du har trosalt spillet på vores servere i 31 timer og burde vide bedere.

Jeg syntes at din straf er tilpas og vil derfor ikke reducere den.

 

-Chuck Norris.

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.