Hop til indhold
Stavox

hjemløs donate skilt


HaBAtaGAMING

Recommended Posts

4 minutter siden, EDDY skrev:

Sådan en E2 må ikke laves på serveren. Alt form for donate E2 er ikke lovlig. ????

Jeg tror han mener et skilt hvor man kan se hvem der ligger højest skal sku ikke gør mig klog tror han mener det på den måde :poot:

Link til kommentar
Del på andre sites

15 timer siden, HaBAtaGAMING skrev:

er mega dårlig til e2 så tænkte på om nogen kunne lave et automatisk top donations skilt med pengene doneret igennem kort terminallet

Altså jeg har et skilt, hvor man kan se hvem der har doneret (man skal selv ind og rette navn i e2'en) men det er bare et helt normalt hjemløs skilt hvor der er "top donator" og "dagens donationer"

Link til kommentar
Del på andre sites

jeg mener et skilt hvor man kan se alle der har doneret uden at personen skal ind og skrive det

 

det er ikke meningen at man donere igennem skiltet men istedet i det kort terminal man kan få til sit danske bank kort

 

jeg har bare prøvet flere gange hvor jeg ikke kan huske navnet på personen eller bliver lejemordet lige efter nogen her doneret så jeg ikke ser det

 

så jeg ville gerne have et automatisk skilt hvor alt kommer op. mindes at der ikke står i reglerne at man ikke må det

 

jeg fik nok ikke sagt det i starten sorry

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 4 weeks later...
On 30/5/2017 at 15:40, HaBAtaGAMING said:

jeg mener et skilt hvor man kan se alle der har doneret uden at personen skal ind og skrive det

 

det er ikke meningen at man donere igennem skiltet men istedet i det kort terminal man kan få til sit danske bank kort

 

jeg har bare prøvet flere gange hvor jeg ikke kan huske navnet på personen eller bliver lejemordet lige efter nogen her doneret så jeg ikke ser det

 

så jeg ville gerne have et automatisk skilt hvor alt kommer op. mindes at der ikke står i reglerne at man ikke må det

 

jeg fik nok ikke sagt det i starten sorry

Kan sagtens lave det, men er lidt i tvivl om det er tilladt, da det jo er et donation skilt, da der jo står i reglerne at ingen former for donation E2 er tilladt.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 26/6/2017 at 11:29, CasperDK / ZeNoxXi said:

Kan sagtens lave det, men er lidt i tvivl om det er tilladt, da det jo er et donation skilt, da der jo står i reglerne at ingen former for donation E2 er tilladt.

Men det er jo ikke en E2 der "Donater" ?

 

Det er jo bare et skilt..

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.