Hop til indhold
Stavox

[Solved] Demote andre jobs som indsatsleder


Alex

Recommended Posts

Tænker at indsatsleder skal kunne fritstille borgmester og P.E.T Agent, da det er VIRKELIG tit at de bryder loven, og tror at de bare kan bryde den som de vil uden at blive arresteret eller få en bøde, og hvis de nægter at betale bøden, well vi kan (mener jeg) ikke engang arrestere dem fordi de er politi job

Link til kommentar
Del på andre sites

2 minutes ago, Phillip! :) said:

100% Enig

 

Indsatsleder burde ku' demote borgmesteren

Det siger du ikke, tænker også pet legit, kan intet gøre mod dem, prøvede at give en en bøde, han nægtede, og slog mig med sin stunstick, hvad skal jeg gøre? xD

Link til kommentar
Del på andre sites

4 minutes ago, I Eath You <3 said:

Hvorfor skal indsatsledern bestemme over borgmesteren, han er jo ikke hans arbejdsgiver..? 

Nej, men hvis borgmesteren brudte loven irl ville politiet jo også træde ind / nogen andre.

Det skal jo self ikke misbruges men man kan intet gøre lige nu hvis borgmesteren eller pet bryder loven:

eksempel: 

 

Link til kommentar
Del på andre sites

1 minute ago, Maxx0758 said:

Tænker mere at det burde være sådan så man kunne arreste dem og hvis de blev arrested blev man demoted. Men skulle kunne det på alle gov jobs

Enig, men tænker ikke man behøver på normalt politi da man kan demote dem som indsatsleder ;) Og nemt kan gøre det ved en fejl 

noget andet er måske også pet skal være mere klart hvad de skal lave, rigtig mange tror deres jobs er ligesom politiet, aka politi jagt osv.. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Her er mit input, borgmester kør forhurtigt skal du bare give ham en bøde, men hvis man er borgmester, og så man kan demote sine PET agenter, hvis de fx laver poi arbejde, eller der kunne jo også være indsatslederen, så der er med at variere det, men eller meget fed ide vil jeg selv sige.

Link til kommentar
Del på andre sites

On 28/5/2017 at 15:22, JordBærHjelm said:

Her er mit input, borgmester kør forhurtigt skal du bare give ham en bøde, men hvis man er borgmester, og så man kan demote sine PET agenter, hvis de fx laver poi arbejde, eller der kunne jo også være indsatslederen, så der er med at variere det, men eller meget fed ide vil jeg selv sige.

men, hvad hvis borgmesteren er den som ikke gider at betale sin bøde? Så skal politiet vel have adgang til det, og så er der også det hvad nu hvis PET og borgmesteren kender hinanden? Tror der vil være for mange problemer der at de holder hånden over hinanden :P

Link til kommentar
Del på andre sites

3 timer siden, Alex skrev:

men, hvad hvis borgmesteren er den som ikke gider at betale sin bøde? Så skal politiet vel have adgang til det, og så er der også det hvad nu hvis PET og borgmesteren kender hinanden? Tror der vil være for mange problemer der at de holder hånden over hinanden :P

Ved sku ikke det derfor vi har admins Kappa

 

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.