Hop til indhold
Stavox

[Solved] Løn til Gundealer giver ikke nogen mening


Estabon

Recommended Posts

Hej.
Jeg synes at de 45 kr. som man får i løn for at være Gundealer ikke skal være der, pga. en butiksejers indkomst er fuldstændigt kun baseret på hvor meget han tjener på det han sælger. Det giver derfor ikke mening at man får løn som Gundealer.
Fed server.

Link til kommentar
Del på andre sites

På 27/5/2017 den 3:37 PM , Estabon skrev:

Hej.
Jeg synes at de 45 kr. som man får i løn for at være Gundealer ikke skal være der, pga. en butiksejers indkomst er fuldstændigt kun baseret på hvor meget han tjener på det han sælger. Det giver derfor ikke mening at man får løn som Gundealer.
Fed server.

Man kan så også sige hvis han/hun ikke sælger noget pga der er for mange gun dealers nogle gange og han/hun har købt meget ind og lige pludselig skal slukke pga sengetid er det da meget godt man kan få lidt af "kommunen/samfundet" så man ikke går konkurs hvis du forstår mig :)

Link til kommentar
Del på andre sites

13 minutter siden, Pablo Badekar skrev:

Hvad nu hvis man vil være "good guy" og sælger til indkøbspris, og man kun vil have indkomsten som man får i løn

 

Ja så får man ikke så meget ud af jobbet hvis der ikke er "løn"

Link til kommentar
Del på andre sites

On 29/5/2017 at 10:53, Pablo Badekar said:

Hvad nu hvis man vil være "good guy" og sælger til indkøbspris, og man kun vil have indkomsten som man får i løn

Det er vel ens eget problem. Som firma, sælger du jo heller ikke til indkøbspris, da der ingen fortjeneste vil være, så er der jo ikke nogen grund til at drive en virksomhed. 

Link til kommentar
Del på andre sites

Jeg synes det er fint, at du går fra (måske) borger med en fast lav løn. Hvorefter du smider dig ud i forretningslivet og må tjene til føden, hvor det eneste du tjener, er det du omsætter. Det gør det lidt sjovere at løbe nogle risici, end at du får en "løn" for noget du ikke laver.

Link til kommentar
Del på andre sites

  • 2 weeks later...

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

Gæst
Dette emne er nu lukket for yderligere svar
×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.