Hop til indhold
Stavox

RIP liv


pandaen bob

Recommended Posts

nogen andre end mig der godt kender det med at man dummer sig for ban i 2 uger så tænker man nå det går nok det var dumt det jeg gjorde kommer bare tilbage om 2 uger

 

 

 

 

 

OG SÅ DØR MAN AF KEDSOMHED!!!!!!!!! I 4-5 DAGE HAR JEG IKKE LAVET ANDET EN AT SIDE PÅ SNAP OG HØRE JUSTIN NOGEN HJÆLP MIG!!!

Link til kommentar
Del på andre sites

On 26/5/2017 at 17:24, pandaen bob said:

nogen andre end mig der godt kender det med at man dummer sig for ban i 2 uger så tænker man nå det går nok det var dumt det jeg gjorde kommer bare tilbage om 2 uger

 

 

 

 

 

OG SÅ DØR MAN AF KEDSOMHED!!!!!!!!! I 4-5 DAGE HAR JEG IKKE LAVET ANDET EN AT SIDE PÅ SNAP OG HØRE JUSTIN NOGEN HJÆLP MIG!!!

Ja du keder dig virkelig meget, når du skriver dette opslag. 

Du ved godt, at der findes andet end at spille Computer, har du hørt hvad der sker udenfor dit værelse?

Og hvis nu, du er sådan en emo, der ikke har noget liv, kan du vel bare spille andre spil end Gmod? Eller på andre servere.

Link til kommentar
Del på andre sites

2 hours ago, CasperDK / ZeNoxXi said:

Ja du keder dig virkelig meget, når du skriver dette opslag. 

Du ved godt, at der findes andet end at spille Computer, har du hørt hvad der sker udenfor dit værelse?

Og hvis nu, du er sådan en emo, der ikke har noget liv, kan du vel bare spille andre spil en Gmod? Eller på andre servere.

Casper vi ved begge to godt at du aldrig laver andet end at side indenfor......

Link til kommentar
Del på andre sites

Arkiveret

Dette emne er nu arkiveret og er lukket for yderligere svar

×
×
  • Tilføj...

COOKIE- OG PRIVATLIVSPOLITIK PÅ STAVOX.DK

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. Privatlivspolitik - Vilkår for brug.